Tag

I love summer tag

Hey Creabea’s,

Ik zit door de warme temperaturen helemaal in de zomersfeer. En daar hoort natuurlijk een tag bij πŸ˜€

1. Wat is jouw favoriete nagellak voor de zomer?Β 

Ik draag geen nagellak meer, maar ik vind felle kleurtjes altijd wel leuk in de zomer πŸ™‚

2. Waar gaat jouw reis naartoe deze zomer? Of blijf je lekker thuis?

Ik blijf thuis. Ik heb wel plannen, maar ik weet niet of dat dit jaar doorgaat of wellicht volgend jaar. Dus ik denk dat ik thuis blijf, maar ik ga natuurlijk nog weleens een dagje weg πŸ™‚

3. Wat draag jij het liefst met warme temperaturen?

Een korte broek, een T-shirt en sneakers.

Black Framed Sunglasses on Brown Sand during Daytime

4. Wat is jouw ultieme zomer hit?

Oh, dat zijn echt teveel om op te noemen! Ik luister zoveel muziek, het maakt niet uit wat voor seizoen het is voor mij.

5. Welke sandaaltjes verslijt jij deze zomer zeker weten?Β 

Ik draag niet echt sandalen in de zomer. Meestal draag ik alleen maar sneakers en heel af en toe slippers.

6. Wat is jouw favoriete zomer geur? Β 

Ik heb niet echt een favoriete zomer geur. Ik gebruik niet echt parfum en verder zou ik niets kunnen bedenken dan de geuren van de buitenlucht ^^

blur, flowers, lens flare

7. Wat draag jij als je gaat zwemmen? Een badpak, bikini, tankini?Β 

Altijd een badpak. Ik vind dat fijner en het staat me beter vind ik zelf.

8. Welke lipsticks in je stash schreeuwen ZOMER?Β 

Ik heb niet echt veel lipsticks, want ik gebruik ze nooit. Maar ik kies dan maar voor een lichtroze als ik echt moet kiezen.

9. Wat is je favo zomer drankje?

Ik denk water, ik drink niet echt iets anders in de zomer, haha.

Pink Liquid on Glass

10. Wat zijn jouw ultieme zomer musthaves?

Een petje tegen de zon, en het liefst een beetje een stoere ^^

Wat ga jij in de zomer doen? Wat is voor jou typisch zomer?

Liefs, Demi ❀

18 gedachten over “I love summer tag

Een reactie plaatsen

