Truth or lie

2 leugens 1 waarheid #5 Answers

Hey Creabea’s,

Een aantal dagen geleden kwam er een leuke challenge online. Laten we eens gaan kijken naar de antwoorden, de uitleg van waarom het wel waar is en waarom niet.

A.

1. Ik heb ooit eens op een festival opgetreden.
2. Ik ben ooit eens in aanraking geweest met de politie.
3. Ik ben ooit ergens voor genomineerd geweest.

Ik was dit jaar genomineerd voor een jaarprijs van mijn school. Ik was zeer vereerd en werd uiteindelijk van mijn school gekozen om mee te doen. Ik won niet tijdens de officiële uitreiking, maar dat vond ik helemaal niet erg. De eer op zich was al heel wat waard 🙂

Ik heb nog nooit opgetreden, en al helemaal niet op een festival. Ik ben nog nooit in aanraking geweest met de politie. Gelukkig niet.

B.

1. Ik ben ooit eens in elkaar geslagen.
2. Ik heb weleens een cursus gevolgd.
3. Ik heb weleens een boete gehad.

Ik heb in 2015 een cursus Theatersport gevolgd. Het was erg informatief en leuk en ik baal dat ik die cursus niet nog eens kon doen. Het is echt een aanrader.

Ik heb nog nooit een boete gehad en ik heb gelukkig nog nooit een vechtpartij meegemaakt. Dus nee, ik ben gelukkig nog nooit in elkaar geslagen.

C.

1. Ik ben weleens 18 keer achter elkaar in een achtbaan geweest.
2. Ik heb hoogtevrees.
3. Ik durf niet in achtbanen.

Ik ging naar Walibi met een goede vriendin en het was super rustig. We konden toen letterlijk 18 keer achter elkaar in de Speed of Sound. Dat was zo kicken.

Ik heb geen hoogtevrees en ik durf 100% zeker in achtbanen. Het zijn zelfs mijn lievelingsattracties ever! Ik ben dol op loopings, kurkentrekkers en afschiet systemen.

D.

1. Ik houd van Nederlandstalige muziek.
2. Ik ben naar 3 concerten geweest.
3. Ik ben een grote fan van het Songfestival.

Ik ben in maart 2016 naar Simple Plan geweest. In maart 2017 ben ik naar Walking On Cars geweest en in deze maand, juni 2017, ben ik nogmaals naar Simple Plan geweest.

Ik houd niet van Nederlandstalige muziek en ik ben geen fan van het Songfestival. Ik kijk er dus ook niet naar en volg het niet.

E.

1. Ik lust geen koffie en thee.
2. Ik drink iedere ochtend thee.
3. Ik drink iedere dag koffie.

Vraag me niet waarom, maar ik houd er gewoon niet van. Ik heb het zeker weleens geprobeerd, maar nee, ik hoef het niet. Zal waarschijnlijk wel raar klinken, maar toch is het zo ^^

Dus de andere vragen hoef ik hierbij niet te beantwoorden lijkt me ^^

Hoeveel vragen had jij goed?

Liefs, Demi ❤

 

12 gedachten over “2 leugens 1 waarheid #5 Answers

Een reactie plaatsen

