Tag

Lente tag

Hey Creabea’s,

De lente is natuurlijk al een hele tijd geleden begonnen, maar ik heb nog steeds niet de lente tag ingevuld. Daarom besluit ik hem vandaag in te vullen πŸ™‚ Hopelijk schijnt de zon op het moment dat je dit leest πŸ™‚

1. Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord β€˜lente’?

Dat de bloemen weer in bloei staan, dat er weer nieuwe dieren worden geboren, dat de zon niet te warm schijnt en vers gemaaid gras.

2. Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?

Verse bloemen, vers gemaaid gras en een frisse buitenlucht geur.

3. Wat is je favoriete lente nagellak kleur?

Ik draag eigenlijk geen nagellak meer, maar als lentekleur vind ik lichtblauw of geel wel mooi. Hele zachte, pastelkleuren.

4. Wat is je favoriete lente bloem?

Ik houd niet zo van bloemen. Maar ik vind alle wilde bloemen langs de weg erg mooi. Ze hebben allemaal hun eigen vorm en kleur, en dat vind ik bijzonder en heel mooi.

5. Welke lentetrend (make-up, fashion, of beide) spreekt jou dit jaar het meeste aan?

Geen van beiden. Ik volg geen enkele trends. Ik doe niets met fashion of make-up.

6. Wat is je favoriete lenteparfum (geurtje of geurkaars, of beide)?

Ik gebruik eigenlijk geen parfum of geurkaars, maar ik vind kersen altijd wel lekker ruiken in kaarsvorm, en bij parfum maakt het me eigenlijk niet zo veel uit.

7. Houd jij een lente schoonmaak?

Nou, niet echt specifiek een lente schoonmaak. Ik maak regelmatig een middag schoon in mijn kamer om alles een beetje overzichtelijk en schoon te houden.

8. Wat is je favoriete lente accessoire?

Ik draag geen accessoires. Ik draag geen sieraden meer. Heel af en toe eens een ketting, maar dat is slechts zelden. Wat ik wel vaak draag in de lente, is uiteraard een zonnebril.

9. Heb jij nog leuke plannen tijdens de Meivakantie of de vrije dagen (Pinksteren, Pasen, Hemelvaart)?

Ik heb niets bijzonders gedaan tijdens deze dagen en in de vakantie. In de vakantie heb ik voornamelijk geleerd en tijdens de feestdagen het huishouden een beetje overgenomen omdat mijn moeder na haar operatie moest rusten.

10. Omschrijf je favoriete lente outfit?

Een lange spijkerbroek, zwart T-shirt met leuke opdruk en sneakers.

Heb jij dat lente gevoel al? Wat herinnert jou aan de lente? Wat vindt je fijn aan de lente en wat niet?

Liefs, Demi ❀

14 gedachten over “Lente tag

Een reactie plaatsen

