Challenge

30 Day Blog Challenge #24

Hey Creabea’s,

Vandaag nummer 24 van deze leuke blog challenge ^^

Afbeeldingsresultaat voor 30dayblogchallenge nl

Wat ik nog wil leren

Ik vond het gelijk al een hele lastige, aangezien ik niet echt zou weten wat ik nog zou willen leren. Maar na lang nadenken kon ik toch een paar dingen bedenken. Dit is een ‘over het algemeen’ lijstje, omdat ik waarschijnlijk lang niet alles hiervan daadwerkelijk ga doen. Maar dat maakt niet uit, dromen om dingen te leren doen we allemaal.

  • Een taal leren zoals Chinees of Japans.
  • (Elektrische) gitaar leren spelen.
  • Piano leren spelen.
  • Hoe je een (goed) interview afneemt.
  • Hoe je professionele foto’s maakt.
  • Hoe een achtbaan wordt gebouwd.
  • Professioneel leren schilderen en tekenen.
  • Hoe je kleding ontwerpt.
  • Hoe je een bedrijf opricht.
  • Een patisserie cursus volgen om cupcakes en dergelijke professioneel te versieren.
  • Hoe je met een dj programma een liedje maakt.

Eigenlijk ben ik echt een heel leergierig persoon, en daarom houd ik van theoretische vakken. Ik vind het fijn steeds weer nieuwe dingen te leren, nieuwe kennis op te doen en die toe te passen in de praktijk. Ik lees graag en kijk graag informatieve documentaires, omdat ik houd van alles wat je er leert en wat je ervan opsteekt.

Ben jij ook zo leergierig, of juist niet?

Liefs, Demi ❤

14 thoughts on “30 Day Blog Challenge #24

Een reactie plaatsen