Truth or lie

2 leugens 1 waarheid #4

Hey Creabea’s,

Ik ga 5 keer 3 stellingen plaatsen. Per 3 stelling is er 1 de waarheid, en de andere 2 zijn gelogen. Aan jullie de taak om aan te geven welke stelling onjuist is. Een aantal dagen later (in dit geval 26 mei) zal ik de antwoorden plaatsen. Ik vind het leuk en zo leren jullie mij nog beter kennen 🙂

A.

1. Ik wilde vroeger model worden.
2. Ik ben sinds 2013 vegetariër.
3. Ik ben nog nooit bezig geweest met afvallen.

B.

1. Ik heb geen neefjes en nichtjes.
2. Ik ben weleens te laat gekomen op school.
3. Ik wil graag 5 boeken uitbrengen.

C.

1. Ik heb een tatoeage.
2. Ik ben weleens in Disneyland geweest.
3. Ik heb weleens een 1 gehaald.

D.

1. Ik wil een eigen vragenrubriek hebben.
2. Ik wil een eigen interviewrubriek hebben.
3. Ik wil een eigen DIY rubriek hebben.

E.

1. Ik ben van oorsprong blond.
2. Ik heb een piercing.
3. Ik kan 5 talen spreken.

Ik ben zo benieuwd wat jullie denken! Per letter staan er dus 3 stellingen. 1 hiervan is waar. Laat hieronder in de comments weten welke waar zijn volgens jou, en dan volgen op 26 februari de antwoorden! Je kunt het als volgt noteren: A2, B3 enz.

Succes!

Liefs, Demi ❤

12 gedachten over “2 leugens 1 waarheid #4

  1. A..
    2. Ik ben sinds 2013 vegetariër.
    .
    B.
    3. Ik wil graag 5 boeken uitbrengen.

    C.
    2. Ik ben weleens in Disneyland geweest.

    D.
    2. Ik wil een eigen interviewrubriek hebben.

    E.
    1. Ik ben van oorsprong blond.

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

