Persoonlijk

Attributen voor creativiteit

Hey Creabea’s,

Zoals jullie weten ben ik heel creatief. Ik vind het heerlijk om bezig te zijn met lyrics, quotes, tekeningen, schilderingen, teksten etc. Ik kan uren bezig zijn met knutselen. Onlangs heb ik een aantal bladzijden uit mijn scrapbook gedeeld. Hierbij vroeg iemand wat ik zoal gebruik om deze pagina’s te maken. Dat ga ik jullie vandaag vertellen πŸ™‚

  • Washi Tape
Afbeeldingsresultaat voor washi tape
Link afbeelding

Dit gebruik ik vooral om een quote net wat leuker aan te kleden of om een streep te zetten onder datgene wat voor mij erg belangrijk is.

  • Kleurpotloden
  • Potlood
  • Stiften
  • Liniaal
  • Gum
  • Puntenslijper
  • Stickers
Afbeeldingsresultaat voor hobby stickers
Link afbeelding

Stickers geven net dat beetje extra kracht aan een quote, en het maakt het ook een stuk gezelliger en vrolijker.

  • Pastelkrijt
Afbeeldingsresultaat voor pastelkrijt
Link afbeelding

Dit geeft net dat beetje extra kleur aan je quote. Het is ook heel mooi omΒ een vervaging toe te voegen en letters een beter 3D effect te geven.

  • Fineliner
Afbeeldingsresultaat voor fineliner
Link afbeelding

In verschillende groottes, vormen en kleuren zijn dezen verkrijgbaar. Voor hand lettering of kalligrafie kun je mooiere lijnen zetten, uitlijnen, vormen aanbrengen aan je letters en een eigen lettertype creΓ«ren.

  • Verf
  • Kwasten

En uiteraard gebruik ik sterk A4 tekenpapier, het liefst uit een schetsboek.

Zou het leuk zijn als ik een DIY plaats voor hoe ik een quote op vul? Een bladzijde uit mijn scrapbook? Of is er nog iets anders wat je graag wilt weten? Laat het me hieronder even weten ^^

Liefs, Demi ❀

 

16 gedachten over “Attributen voor creativiteit

Een reactie plaatsen

