Top 3-10

Top 3 radiostations

Hey Creabea’s,

Meestal als ik in de auto zit, luister ik naar de radio. Meestal ben ik dan op zoek naar muziek van tegenwoordig en af en toe wat humor tussendoor mag ook zeker niet ontbreken. Ik heb 3 stations waar ik het meest naar luister, en die ga ik vandaag met jullie delen 🙂

1. Radio 538

Afbeeldingsresultaat voor radio 538
Link afbeelding

Vooral Evers Staat Op vind ik op deze zender erg leuk om ’s ochtends naar te luisteren. Ze draaien ook regelmatig goede muziek, vooral tussen 4 en 5 uur. Ook vind ik de spellen die ze ten gehore brengen ook altijd wel leuk om naar te luisteren. De stemmen raden van Bekende Nederlanders vind ik ook altijd erg grappig.

2. Skyradio

Afbeeldingsresultaat voor sky radio
Link afbeelding

Ik vind het altijd erg fijn dat ze om het uur het nieuws vertellen en om het halfuur korte headlights, waarnaar vervolgens een pauzeblok volgt. En daarna is er non-stop muziek te horen tot aan het volgende pauzeblok. Verder zijn er niet echt veel praatprogramma’s. Wel vind ik het leuk dat je bijvoorbeeld laatst allerlei concertkaarten kon winnen. Ze herhalen best vaak de liedjes die ze draaien en dit kan af en toe wat vervelend overkomen.

3. Slam FM

Afbeeldingsresultaat voor slam fm
Link afbeelding

Om heel eerlijk te zijn luister ik bijna niet meer naar dit station. Ik zou dus eerlijk gezegd ook niet weten welke programma’s er momenteel te horen zijn. Ze draaien wel erg vaak mixen van nummers, wat ik zelf persoonlijk niet zo heel leuk vindt. Bij Igmar luisterde ik vroeger weleens, maar nu niet meer.

Wat luister jij altijd in de auto? Welke zender zet jij op?

Liefs, Demi ❤

14 gedachten over “Top 3 radiostations

Een reactie plaatsen

