Review

Review: Leven vol emoties 2

Hoi allemaal,

Ik ben mijnverhaal130. Demi heeft in april haar tweede boek uitgebracht, en aan mij de eer om hem te lezen en er een review over te schrijven 🙂 Ik was zeer te spreken over deel 1 en kon niet wachten tot ik deel 2 kon lezen! Ik was echt super blij toen ik hem eindelijk mocht lezen 😀

Titel: Leven vol emoties 2
Schrijfster: Demore Bosman
Genre: Romantische fictie
Taal: Nederlands
Pagina’s: 138
Bindwijze: Paperback
Uitgeverij: Brave New Books via bol.com
Prijs: €14,95

Samenvatting:

Jasmine heeft uiteindelijk gekozen voor Ryan. Ze mogen samen in een stuk spelen in Egalland. Dit gaat echter niet zoals gepland. Wat moet Jasmine nu doen? Als ze Tobias ziet, krijgt ze weer gevoelens voor hem. Moet ze deze gevoelens beantwoorden? Tobias wordt vermist, waar is hij en wat is er gebeurd? Jasmine wordt achttien en krijgt een heel speciaal cadeau. Zal haar dit eindelijk opbeuren? Ook in deel 2 komen er weer veel emoties los. Zal Jasmine de emoties overwinnen?

Mijn mening:

Het is een geweldig, verfrissend en mooi boek. Het is heel krachtig geschreven en het geeft vorm hoe men omgaat met verschillende emoties. Het is heel bijzonder hoe goed Demi zich inleeft in de emoties. Wat ik ook mooi vind is dat de hoofdrolspeelster, Jasmine, redelijk nuchter blijft ondanks alles wat ze meemaakt. Ze heeft geen makkelijk leven. Het geeft echt een kijkje in haar hoofd, hoe ze denkt en hoe ze het oplost. Het is geschreven vanuit de ik-persoon en dat maakt het verhaal leuk en makkelijk te lezen, want een moeilijk boek wat heen en weer springt wil je ook niet. Je leest hem zo uit, en dat is omdat je wilt weten hoe ze het oplost of wat ze nog meer beleefd, want je gaat echt met haar meeleven. Het zijn ook alledaagse dingen die in het gewone leven voorkomen. Je kunt direct verder lezen na deel 1 en het verhaal gaat goed door. De doorloop is ook heel fijn! Echt een heerlijk boek, een dikke vette aanrader!

Sterren:

☆☆☆☆☆

Groetjes, mijnverhaal130