Top 3-10

Top 7 DJ’s

Hey Creabea’s,

Ik houd ontzettend veel van muziek en ik luister ook regelmatig naar DJ’s. Ik heb 7 grote favorieten, en die ga ik vandaag met jullie delen, in de hoop dat jullie ook fan worden, of om mede fans te ontmoeten ^^

1. Hardwell

Afbeeldingsresultaat
Link afbeelding

Hardwell is afkomstig uit Nederland. Zijn echte naam luidt Robbert van de Corput. Hij is vooral actief in het maken van dance en house muziek. Hij maakt ook regelmatig remixen van bestaande nummers en hij presenteert het programma Hardwell On Air bij Radio538.

Mijn favoriete liedje aller tijden: Colors

2. The Chainsmokers

Gerelateerde afbeelding
Link afbeelding

The Chainsmokers zijn afkomstig uit Amerika. Dit duo bestaat uit Andrew (Drew) Taggart en Alex Pall. Ze zijn vooral actief in het maken van elektronische dance en pop muziek. Drew zingt regelmatig zelf een aantal nummers in met behulp van een zangeres. Ze werken vooral vaak samen met Halsey.

Mijn favoriete liedje aller tijden: Paris

3. Alan Walker

Afbeeldingsresultaat voor alan walker
Link afbeelding

Alan Walker is afkomstig uit Noorwegen en is geboren in Engeland. Zijn volledige naam luidt Alan Olav Walker. Hij is vooral actief in house muziek. Hij brak door met zijn single Faded die hij zelf heeft geschreven en geproduceerd. Eerst heette het nummer Fade.

Mijn favoriete liedje aller tijden: Faded

4. Marshmello

Afbeeldingsresultaat voor marshmello
Link afbeelding

Marshmello is afkomstig uit Amerika. Zijn identiteit is onbekend, maar velen claimen dat het Chris Comstock is, ook wel bekend als Dotcom. Hij heeft dezelfde tatoeage en geboortedatum. Hij is vooral actief in future bass, electronic en progressive house en trap.

Mijn favoriete liedje aller tijden: Alone

5. Avicii

Afbeeldingsresultaat
Link afbeelding

Avicii is afkomstig uit Zweden. Zijn echte naam luidt Tim Bergling. Hij is vooral actief in progressive house met een vleugje country hier en daar. Tevens werkt hij ook onder de namen Tim Berg en Tom Hangs. Hij heeft vorig jaar aangekondigd te stoppen met toeren.

Mijn favoriete liedje aller tijden: I Could Be The One

6. Zedd

Afbeeldingsresultaat
Link afbeelding

Zedd is afkomstig uit Duitsland en is geboren in Rusland. Zijn echte naam luidt Anton Zaslavski. Hij is vooral actief in electronic house. Maar ook maakt hij hele andere muziek, wat bekend staat als Zedd Style, met invloeden als progressive house, complextro en dubstep.

Mijn favoriete liedje aller tijden: Clarity

7. Calvin Harris

Afbeeldingsresultaat voor calvin harris
Link afbeelding

Calvin Harris is afkomstig uit Schotland. Zijn echte naam luidt Adam Richard Wiles. Hij is vooral actief in electrohouse, progressive house, synthpop en dancepop. Voordat hij DJ werd, was hij de zanger in een band.

Mijn favoriete liedje aller tijden: Outside

Ben jij ook fan van één van deze DJ’s? Welke kende jij nog niet?

Liefs, Demi ❤

16 gedachten over “Top 7 DJ’s

Een reactie plaatsen

