Challenge

30 Day Blog Challenge #22

Hey Creabea’s,

Vandaag nummer 22 van deze leuke blog challenge ^^

Afbeeldingsresultaat voor 30dayblogchallenge nl

Social media en ik

Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet heel begaan ben met social media. Ik vind het nog steeds een grote oorzaak voor pesterijen en bedreigingen. Toch heb ik het, en dat is eigenlijk slechts alleen voor mijn blog.

Vroeger had ik Hyves en MSN, maar vooral Hyves heeft wel een indruk achtergelaten. Door een foto van een klasgenoot kreeg ik te maken met internet pesten, wat overigens niet heel lang duurde, omdat ik de tag weg hield. Ik ben daardoor nooit echt een voorstander geweest van social media.

  • Ik heb een persoonlijke Facebook, voor vrienden en klasgenoten, en 2 Facebook pagina’s. Eentje voor mijn blog, en eentje voor mijn boek.
  • Ik heb een Twitter account voor mijn blog.
  • Ik heb een Instagram account voor mijn blog.
  • Ik heb een Pinterest account voor mijn blog.
  • Ik heb een account voor Wattpad en Episode.
  • Ik heb Bloglovin’ voor mijn blog.

Meer sociale media heb ik niet. Ik houd sowieso niet van Snapchat, en verder heb ik gewoon WhatsApp. Ik heb ook geen YouTube kanaal. Ik zit er eigenlijk niet heel veel op, maar ik heb het eigenlijk vooral voor mijn blog, om zoveel mogelijk mensen te bereiken. Anderzijds post ik redelijk veel, maar vooral voor mijn blog. Uiteraard zeg ik ook weleens wat andere dingen, zoals persoonlijke irritaties, maar over het algemeen probeer ik het zo min mogelijk te gebruiken.

Ben jij wel social media verslaafd, of heb jij dat virus ook niet?

Liefs, Demi ❤

14 gedachten over “30 Day Blog Challenge #22

  1. Ik heb vorig jaar m’n facebook account verwijderd en aan bijvoorbeeld whatsapp of linkedin ben ik nooit aan begonnen, en ga dat ook niet doen. Wie mij per se wil bereiken kan mij gewoon een e-mail sturen.

    Liked by 1 persoon

  2. Ik persoonlijk zit maar al te graag op instagram. Misschien post ik wat veel, maar ik vond het leuk om foto’s te delen en daar vind ik instagram geschikter voor dan bv facebook. Maar je moet natuurlijk zelf aanvoelen wat bij jou past. Ik ken mensen die zich gelukkiger voelen na het verwijderen van hun facebookaccount 🙂

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

