Geluksmomenten

Boek 2 is te koop!

Hey Creabea’s,

Eindelijk is het zover! Mijn tweede boek, het tweede deel van Leven Vol Emoties, is vanaf nu te koop bij Bol.com! Ik kan niet geloven dat het me echt gelukt is om mijn tweede boek uit te geven!
Ik kan al helemaal niet wachten om jullie meningen hierover te horen! Ik ben zo benieuwd wat jullie van deel 2 vinden ^^ Het is net als boek 1 voor โ‚ฌ14,95 te koop en bevat zelfs 4 pagina’s extra!

Ik wil zelfs in een rap tempo de andere 3 boeken ook publiceren. Ik heb lang genoeg gewacht en ik heb ze al helemaal klaar liggen. Als dit gebeurd, dan stel ik jullie hiervan zeker op de hoogte!

Maar voor nu: Boek 2 is te koop ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ Ik ben echt zo gelukkig nu, ik kan het niet omschrijven! Mijn pseudoniem is Demore Bosman en op de voorkant staan 2 mensen die elkaar vasthouden, mocht je niet weten welke het is ๐Ÿ™‚

Koop hem hier! 

Laat me weten wat je ervan vindt! En binnenkort komt dankzij een goede vriendin van me, nog een review online op mijn blog โค

Liefs, Demi โค

 

26 gedachten over “Boek 2 is te koop!

Een reactie plaatsen

