Challenge

30 Day Blog Challenge #19

Hey Creabea’s,

Vandaag nummer 19 van deze leuke blog challenge ^^

Afbeeldingsresultaat voor 30dayblogchallenge nl

Liefste cadeau dat ik ooit gekregen heb

Ik heb de concertkaartjes voor het concert van Simple Plan en Walking On Cars van mijn ouders gekregen voor mijn verjaardag, en die waren by far de beste cadeaus ever. Ik ben voor het eerst naar een concert geweest, en nog wel naar mijn lievelingsbands. Ik heb die avonden zo genoten, al helemaal toen ik Pierre en Patrick in real life zag optreden, en ze klonken zo goed live! Ik heb alles gefilmd en heb alle liedjes meegezongen. Dat waren de beste dagen ooit, en die dagen zal ik nooit meer vergeten.

Maar ook een mooi cadeau, was mijn eerste katje S. Ze was er al toen ik geboren werd, dus een cadeau was ze eigenlijk niet, maar ik beschouw haar wel als één van de mooiste geschenken wat ik ooit heb gehad. Maar ook mijn lieve konijntje en hamstertje waren echt mijn mooiste geschenken, en het hondje van mijn oom en tante ook. En mijn huidige katje, dat is ook echt mijn allermooiste geschenk ever. De dag waarop mijn ouders vertelden dat we een nieuw katje zouden nemen en ik hem mocht uitkiezen en een naam geven, was de mooiste dag ooit. Toen we hem ophielden, was ik zielsgelukkig.

Ook de cabaretvoorstelling van Jochem Myjer was echt een tof cadeau. Ik was altijd al fan van hem, en toen ik kaartjes wilde bestellen, was hij binnen mum van tijd uitverkocht. Mijn vader heeft toen nog twee last minute kaartjes kunnen boeken, en ik was zo blij dat het hem gelukt was. Ik heb hem in real life gezien, en ben zelfs met hem op de foto geweest.

Maar ook een mooi cadeau, is mijn eigen boek, dat ik door hard werken en doorzettingsvermogen heb uitgebracht. Ik ben super trots op het eindresultaat en toen ik hem in mijn handen had, voelde het zo geweldig. Ik had mijn eigen boek in mijn handen, en dat was ook echt een fantastisch moment.

Wat is jouw mooiste cadeau ooit?

Liefs, Demi ❤

 

14 gedachten over “30 Day Blog Challenge #19

    1. Mijn konijn is overleden in 2007, mijn hamster in 2011 en mijn eerste kat in 2014. Ik heb nu nog een lief katje van bijna 3 jaar en het hondje van mijn oom en tante. Hopelijk is het nu wat duidelijker 🙂 Het was zeker een goede vraag, vrij lastig ook wel

      Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

