Overig

Boekenserie update

Hey Creabea’s,

Ik heb na lang wikken en wegen en mede dankzij een goede vriendin van me, besloten om toch door te gaan met mijn boekenserie. Dankzij haar recensie en vele fan mails via een online verhalenplatform, kreeg ik ineens weer het volle vertrouwen in het uitgeven van de gehele serie.

Ook al wordt boek 1 nog niet zo goed verkocht, ik ben van mening dat als ik uiteindelijk alle vijf heb uitgegeven, dat mensen dan denken: Hey, er zijn meerdere delen van, dan moet het toch wel een goede serie zijn. En ik hoop dat ze dan uiteindelijk deel 1 kopen en het zo leuk vinden dat ze ook de andere 4 delen gaan aanschaffen.

Ik ga naar alle waarschijnlijkheid dit weekend de foto maken voor de cover van boek 2. Ik heb wel besloten alle boeken uit te geven via Brave New Books en dus verkoopbaar te maken via Bol.com. Zo krijg ik geen moeite met verzendkosten en allerlei facturen van bestellingen. Het is dan helaas wel wat duurder wellicht, maar ik krijg anders geen verkoopmarge.

Ik wil dus alle vijf de boeken uitgeven onder dezelfde naam ‘Leven Vol Emoties’, maar dan met een andere subtitel zodat duidelijk wordt dat het een ander deel bedraagt. Ik wil het boek in dit jaar uit geven. Ik verwacht dit rond mei/juni te doen. Mocht dit eerder zijn dan zal ik jullie hier uiteraard van op de hoogte stellen.

Ik hoop dat jullie net als ik super enthousiast zijn hierover. Ik kan niet wachten om de volledige serie uit te geven en jullie meningen te horen! Ik hoop dat ik snel de foto’s kan maken zodat ik de cover kan bewerken en het boek kan uploaden. Dus voor nu ga ik er hard mee aan de slag, en word dit avontuur vervolgd zodra ik hem ga uitgeven πŸ™‚

Ga jij boek 2 kopen? Of boek 1? Of misschien zelfs beiden? πŸ˜€

Liefs, Demi ❀

12 gedachten over “Boekenserie update

Een reactie plaatsen

