Truth or lie

2 leugens 1 waarheid #2

Hey Creabea’s,

Ik ga 5 keer 3 stellingen plaatsen. Per 3 stelling is er 1 de waarheid, en de andere 2 zijn gelogen. Aan jullie de taak om aan te geven welke stelling onjuist is. Een aantal dagen later (in dit geval 26 maart) zal ik de antwoorden plaatsen. Ik vind het leuk en zo leren jullie mij nog beter kennen 🙂

A.

1. Ik heb ooit een eigen tijdschrift gemaakt.
2. Ik heb ooit een lied geschreven.
3. Ik heb ooit een kledingstuk ontworpen.

B.

1. Ik doe aan jongenssporten als skateboarden en boksen.
2. Ik ben bang voor onweer.
3. Ik doe aan meisjessporten als ballet en turnen.

C.

1. Ik heb vroeger vaak kattenkwaad uitgehaald.
2. Ik draag iedere dag make-up.
3. Ik heb ooit een keer 2 minuten lang niet kunnen ademhalen.

D.

1. Ik heb ooit vastgezeten in een achtbaan.
2. Ik kan er niet tegen als ik bloed zie.
3. Ik was vroeger fan van K3.

E.

1. Ik heb ooit een talentenjacht gewonnen.
2. Ik heb ooit een gratis reis gewonnen.
3. Ik heb ooit een playbackshow gewonnen.

Ik ben zo benieuwd wat jullie denken! Per letter staan er dus 3 stellingen. 1 hiervan is waar. Laat hieronder in de comments weten welke waar zijn volgens jou, en dan volgen op 26 februari de antwoorden! Je kunt het als volgt noteren: A2, B3 enz.

Succes!

Liefs, Demi ❤

14 gedachten over “2 leugens 1 waarheid #2

  1. A.
    2. Ik heb ooit een lied geschreven.

    B.
    1. Ik doe aan jongenssporten als skateboarden en boksen.

    C.
    3. Ik heb ooit een keer 2 minuten lang niet kunnen ademhalen

    D.
    1. Ik heb ooit vastgezeten in een achtbaan.

    E.
    3. Ik heb ooit een playbackshow gewonnen.

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

