Award

Versatile Blogger Award 6

Hey Creabea’s,

Ik was voor deze award genomineerd door de ontzettend lieve Miss B

Ik heb deze award al een aantal keren gedaan, maar omdat Miss B me heeft genomineerd, wil ik hem graag doen, because she’s a really nice person ❤

7 feitjes over mij, waarvan ik benieuwd ben of jij ze ook bezit 🙂

  1. Als kind zijnde had ik een hekel aan slapen. Dat vroeg naar bed gaan was niets voor mij. Mijn ouders werden er op een gegeven moment gek van. Maar vanaf dat ik een jaar of 10 was, begon ik de slaap steeds meer te waarderen. En al helemaal sinds ik van de middelbare school af ben. Slapen, is het heerlijkste wat er is.
  2. Als kledingkeuze heb ik eigenlijk nooit echt kleurtjes aan. Ik draag vooral zwarte t-shirts, maar dan wel met een leuke print. Ik vind het een mooie kleur en ik voel me er prettig in.
  3. Ik ben zo dol op Engels en Engeland dat ik vele foto’s op sla, de taal bijna de hele dag door spreek en gebruik en Nederlands begin te verafschuwen.
  4. Ik kan niet zonder muziek, en moet er iedere dag naar luisteren. Ik heb zo’n ruime muziekkeuze, dat er altijd iets tussenzit voor hoe ik me op dat moment voel. Ik heb meer dan 500 liedjes op mijn computer en MP3 staan…
  5. Ik ben genomineerd voor een jaarprijs van mijn school. Als ik daarna win van alle scholen, dan mag ik nog landelijk proberen om te winnen. Stel je voor dat je dat wint 😀
  6. Ik sport heel veel, omdat ik het fijn vindt. Het is een goede uitlaatklep, je wordt er gezond en sterk van en je kunt alles even vergeten. Sporten is echt heerlijk.
  7. Ik ben veganistisch. Ik draag niets van dieren en gebruik geen producten wat op dieren is getest. Ik eet geen vlees en vis (maar wel vervangers). Zuivelproducten eet en drink ik wel.

Ik nomineer:

Angela
Victoria
Marushi
Melisa
Lou
En jou!

De regels:

  1. Je moet de persoon die je genomineerd heeft bedanken en naar hun blog linken. 
  2. Benoem de nominaties en laat ze weten dat ze genomineerd zijn.
  3. Nomineer minstens 15 bloggers naar keuze.
  4. Deel 7 feitjes over jezelf.

Herken jij je in 1 van mijn feitjes? Of misschien zelfs in meerdere? Laat het me weten, want dat vind ik leuk om te horen ^^

Liefs, Demi ❤

30 gedachten over “Versatile Blogger Award 6

      1. Alleen zo raar dat ik er geen melding van kreeg 🙂 Als ik een link maar naar mijn eigen blog, krijg ik daar een melding van. Het is dus eigenlijk per toeval dat ik et nu zie. Of doe ik iets verkeerd? 😀

        Liked by 1 persoon

      2. Nee, helemaal niet! Als ik aan je blog artikel had gelinkt, dan zou je een melding moeten krijgen. Maar ik heb gewoon je blognaam vermeld en dan werkt het helaas niet đŸ˜Ļ Maar je hebt zeker niets verkeerds gedaan 🙂 Liefs

        Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

