Artikel

Rare zoektermen #3

Hey Creabea’s,

Ik heb weer wat leuke zoektermen verzameld, en het leek me leuk dezen met jullie te delen. Benieuwd welke zoektermen deze keer zijn ingevuld? Lees dan zeker verder!

Zoektermen 2016/2017:

Wat is mijn muziekstijl (x2)

Ik heb inderdaad weleens een test gemaakt over wat je muziekstijl is. Wat ontzettend leuk dat mensen via deze test op mijn blog zijn gekomen πŸ™‚

Weetjes Wildlands

Ik heb wel vaak weetjes posts gemaakt, maar nog nooit over Wildlands. Wel heb ik eens een artikel geschreven over de dierentuin, maar nog nooit in combinatie met elkaar. Een leuke zoekterm πŸ˜€

Wat gebeurd er allemaal op een internaat

Ik heb een verhaal dat Het Internaat heet, en ik vind het heel grappig dat mensen via deze zoekterm bij die verhalen zijn uitgekomen. Ik hoop alleen niet dat ik ze heb afgeschrikt met mijn verhalen…

Betekenis kleuren mood ketting en ring (x3)

Ik heb het zeker weleens gehad over de betekenissen van kleuren, maar nog niet in combinatie met de mood ketting. Misschien wel een leuk idee voor een nieuw artikel?

23 juli 2016 horoscoop

Heel grappig dat iemand deze zoekterm zo specifiek intypte. Vooral omdat die dag al een halfjaar geleden is. Heel erg leuk dat mijn horoscoop nog steeds in trek is

Jaarwisseling quote

Ik plaats inderdaad altijd quotes, maar ik heb er nog geen geplaatst over de jaarwisseling. Heel erg leuk dat men hiermee op mijn blog komt πŸ™‚

Byzonder mooie natuurfoto’s

Ik heb ooit een artikel geplaatst met natuurfoto’s die ik had gemaakt. Wat leuk dat iemand met het woord mooie natuurfoto’s op mijn blog terecht komt ^^

Liefste insta reacties

Ik heb regelmatig artikelen geplaatst met jullie liefste reacties, maar nog nooit in combinatie met Instagram.

Afmaakverhaal (x2)

Echt leuk dat deze zoekterm nog steeds gebruikt wordt ^^

Invulverhaal kerst

Ik heb zeker weleens een invulverhaal geschreven voor kerst, en erg leuk dat men deze heeft opgezocht πŸ™‚

Doe de test wat is mijn lievelings eten?

Ik heb nog nooit een test geschreven over eten, maar misschien is dat wel een leuk idee voor een nieuwe test?

Geluksnummers van blauw kleur

Ik heb het zeker weleens gehad over kleuren, maar nog nooit over geluksnummers. Ik wist niet dat de kleuren dat hadden, misschien is het leuk daar eens een artikel aan te wijden? Als het bestaat, want ik had er nog nooit van gehoord.

Foto’s barakken kamp Westerbork 1953

Ik ben vorig jaar in kamp Westerbork geweest met mijn oma en opa. Ik heb daar veel foto’s gemaakt en deze heb ik met jullie gedeeld. Heel erg leuk dat mensen via die zoekterm bij dat artikel zijn gekomen πŸ™‚

Tekening van een feetje

Ik heb ooit weleens tekeningen gedeeld, en daar heb ik inderdaad een feetje bij getekend. Heel leuk dat mensen dat specifiek opzoeken πŸ™‚

Gedachten die me blij maken

Ik heb zeker weleens geschreven over dingen die me blij maken, maar nog niet over gedachten. Erg leuk dat dit in combinatie met elkaar mijn blog naar voren bracht πŸ™‚

1000 vragen aan jezelf

Hier ben ik inderdaad mee bezig, en heel leuk dat ze dan op mijn blog terechtkomen, aangezien best veel blogs het invullen tegenwoordig πŸ™‚

Week 5 horoscoop

Ook wederom erg leuk dat men hier nog steeds naar zoekt πŸ™‚ Misschien binnenkort weer eens een horoscoop plaatsen? πŸ™‚

Creabea Demi

Wat leuk dat mensen dit intypen ^^ Gelukkig komen ze hiermee op mijn blog uit πŸ™‚

Ik vond ze dit keer echt heel erg leuk! Er zat eigenlijk niet echt een rare tussen πŸ™‚

Ben jij weleens rare zoektermen tegengekomen? En wat vind je van bovenstaande zoektermen?

Liefs, Demi❀

 

14 gedachten over “Rare zoektermen #3

Een reactie plaatsen

