Inspiratie

Inspiratie: Dekbedovertrek

Hey Creabea’s,

Ik zoek geregeld naar leuke designs, want ik vind het leuk om daar mijn kamer mee op te vrolijken. Dekbedden zijn er tegenwoordig in allerlei soorten en maten, en er zijn heel veel verschillende designs. Ik heb een paar toffe designs gevonden, waarvan het me leuk leek ze met jullie te delen πŸ™‚

Allen zijn afkomstig van Dekbed Discounter.nl

Reach Stars - Zilver

€24,95

Lion Mind - Multi

€7,95

Icebears - Wit

€9,95

My Always - Zwart

€19,95

Vintage Bridge - Taupe

€19,95

Snow Wolf - Wit

€19,95

Wonderful World - Grijs

€16,95

Wat vindt jij van deze designs? Welke zou jij kiezen?Β 

Liefs, Demi ❀

 

20 gedachten over “Inspiratie: Dekbedovertrek

Een reactie plaatsen

