Challenge

30 Day Blog Challenge #14

Hey Creabea’s,

Vandaag nummer 14 van deze leuke blog challenge ^^

Afbeeldingsresultaat voor 30dayblogchallenge nl

Ik ben bang voor…

Over het algemeen ben ik niet ergens bang voor, maar er zijn zeker dingen die ik niet prettig vind en dus ook niet zou doen. Echte angsten heb ik niet. Alhoewel ik wel moet zeggen dat als iemand bij mij is geweest of ver weg gaat, en ik hoor niet van diegene dat hij of zij veilig is thuis gekomen, dan ben ik altijd wel bang dat er iets ergs is gebeurd.

Vroeger als kind zijnde was ik bang voor het donker en de onweer, maar wie was dat niet als kind zijnde? Nu heb ik dat absoluut niet, ik vind donker zelfs fijn, vooral ’s nachts. Ik kan er niet tegen als er licht aan is. En onweer vind ik juist een mooi iets, geen idee waarom. Ik vind het bijzonder, dat de lucht dat geluid kan produceren en dat het flitsen loslaat.

Ik moet niets hebben van haaien, krokodillen of slangen, maar een echte angst ervoor heb ik niet. Maar ik neem aan dat niemand echt zit te wachten op een dier wat je levend kan verslinden of kan doden.

Ik zou ook niet gaan bungeejumpen of parachutespringen. De kans dat het misgaat, is voor mij al reden genoeg om het niet te proberen. Bang ben ik niet, maar ik zou niet zo gek zijn om het te gaan doen. Ik heb geen hoogtevrees en ben een echte achtbaan freak, dus daar zal het niet aanliggen.

Ik ben nog nooit in een vliegtuig gestapt, en dat hoeft voor mij ook niet. Ik heb geen vliegangst, want ik heb weleens in een simulator gezeten, en dat test of je vliegangst hebt. Maar ik ben ook niet echt een fan van treinen of bussen, want met elk vervoersmiddel kan er wat misgaan. Toch ben ik liever op de grond dan in de lucht, dan is een uitweg altijd nog iets meer mogelijk.

Heb jij angsten? Of heb je net als mij geen angsten, maar vind je dingen gewoon niet prettig?

Liefs, Demi ❤

18 gedachten over “30 Day Blog Challenge #14

Een reactie plaatsen

