Zou je liever

Zou je liever #10

Deze serie heeft te maken met of je het een liever wilt, of het ander. Bijvoorbeeld: Zou je liever schoenen krijgen ter waarde van 100 euro of zou je liever een baantje willen hebben?

1. Zou je liever schoenen krijgen ter waarde van 100 euro of zou je liever een baantje willen hebben?
2. Zou je liever iedere dag wc-water drinken of zou je liever iedere dag pruimen eten?
3. Zou je liever in je trainingspak naar een sollicitatie gaan of zou je liever in je pyjama naar school gaan?
4. Zou je liever dj zijn of zou je liever piloot zijn?
5. Zou je liever een truth or dare challenge spelen of zou je liever beer pong spelen?
6. Zou je liever iedere dag pasta eten of zou je liever iedere dag cola drinken?
7. Zou je liever nooit meer naar een fastfood keten gaan of zou je liever nooit meer op vakantie gaan?
8. Zou je liever stotteren of zou je liever een extreme sport beoefenen?
9. Zou je liever treinmachinist zijn of zou je liever een spion zijn?
10. Zou je liever iedere dag kijken naar kinderprogramma’s of zou je liever iedere dag kijken naar romantiek?

Ik ben benieuwd wat jullie kiezen ^^

Liefs, Demi ❤

16 gedachten over “Zou je liever #10

  1. 1.liever een baantje willen hebben – dan verdien ik geld voor schoenen en andere zaken 😉
    2. liever iedere dag pruimen eten – wc water lijkt me niet erg gezond
    3. liever in je pyjama naar school gaan – het eerste lijkt me erg vreemd
    4. liever dj zijn
    5. wat is beer pong?
    6. liever iedere dag pasta eten
    7. iever nooit meer naar een fastfood keten gaan
    8. Zou je liever stotteren – een stuk veiliger
    9. liever treinmachinist zijn
    10. mm lastig, ik denk toch maar kinderprogramma’s

    Liked by 1 persoon

  2. 1. zou je liever een baantje willen hebben
    2. zou je liever iedere dag pruimen eten
    3. zou je liever in je pyjama naar school gaan
    4. zou je liever piloot zijn
    5. Zou je liever een truth or dare challenge spelen
    6. Zou je liever iedere dag pasta eten
    7. Zou je liever nooit meer naar een fastfood keten gaan
    8. zou je liever een extreme sport beoefenen
    9. zou je liever een spion zijn
    10.zou je liever iedere dag kijken naar romantiek

    Liked by 1 persoon

  3. 1 een baan dan kan ik de schoenen me ook zelf kopen.
    2 deze begrijp ik niet echt goed. Geen van beide zou ik zeggen.
    3 pyjama naar school al is het al lang geleden dat ik de schoolbanken gezien heb.
    4 dj zegt me wel iets
    5 speel niet graag 🙂
    6 pasta overheerlijk.
    7 fastfood ga ik zo en zo al niet naar toe
    8 extreme sport als ik jonger zou zijn
    9 spion dan kan ik de mensen helpen. Van station naar station is zo eenzaam.
    10 beide

    Aum Shanthi

    Liked by 1 persoon

  4. . liever een baantje willen hebben
    2. liever iedere dag wc-water drinken
    3. liever in je pyjama naar school gaan?
    4. liever dj zijn
    5. liever beer pong spelen
    6. liever iedere dag pasta eten
    7. liever nooit meer op vakantie gaan
    8. liever een extreme sport beoefenen
    9. liever een spion zijn
    10. liever iedere dag kijken naar kinderprogramma’s

    Liked by 1 persoon

  5. 1. Liever een baantje, dan kan ik die schoenen vanzelf kopen. En als 18 jarige student heb je een baantje ook echt wel nodig.
    2. Iedere dag pruimen eten. Niks mis mee.
    3. In mijn trainingspak naar een sollicitatie. Solliciteer ik voor een keer wel bij de sportschool.
    4. Ik zou liever piloot zijn. Maar eigenlijk beide niet.
    5. Truth or dare challenge. Of beer pong met een drank zonder alcohol.
    6. Iedere dag pasta. homhomhom
    7. Nooit meer naar een fastfoodketen. Als ik tenminste nog wel gewoon in de snackbar mag werken.
    8. Een extreme sport beoefenen. Ziet er wel stoer uit,
    9. Een spion. Ik haat treinen inmiddels.
    10. Iedere dag naar kinderprogramma’s. Definitly.

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

