Overig

Verandering in ‘testjes’

Hey Creabea’s,

Ik weet dat jullie je vast afvragen waar de titel mee te maken heeft. Zoals jullie weten had ik vorig jaar bijna iedere maand 3 verschillende ‘testjes’ online staan. Op een gegeven moment stopte ik bij de ronde getallen, en ging ik met nog één serie door. Van deze serie komt deze maand de 10e online, en dat betekent dat daarna de andere ‘testjes’ waarschijnlijk ook terugkeren!

Welke series ik bedoel?

  • Dit Of Dat
  • Waar Denk Je aan
  • Nooit Meer Of Altijd
  • Zou Je Liever

Ik wil niet weer iedere maand 3 of 4 ervan online zetten. Maar misschien is dat juist graag wat jullie willen. Daarom heb ik besloten jullie te laten kiezen. Wat wil je liever?

A. Per maand een andere serie, dus in maart bijvoorbeeld Dit Of Dat en in april Nooit Meer Of Altijd enzovoort.
B. 2 keer per maand een andere serie, dus in maart bijvoorbeeld Zou Je Liever en Waar Denk Je Aan.
C. 3 keer per maand een andere serie.
D. Alle vier per maand.
E. Geen één.

Ik zou het super tof vinden als je hieronder in de comments de letter van je keuze achterliet. Zo weet ik of jullie dit nog willen en dan uiteraard ook hoe vaak 🙂

P.S. Dit gaat dan vanaf maart in 🙂

Liefs, Demi ❤

18 gedachten over “Verandering in ‘testjes’

Een reactie plaatsen

