Weetjes

Weetjes #8

Ik deel 5 gekke of bijzondere weetjes. Wat weten we nog niet van dieren, gewoonten en landen?

Wist je dat…?

Er meer sterren in de ruimte zijn dan zandkorrels op alle stranden in de wereld?

De sterren zijn ook veel mooier dan de zandkorrels op het strand. Mij hoor je dus niet klagen 🙂

Wist je dat…?

Het in IJsland niet toegestaan is een hond te hebben?

Ik ben heel blij dat mijn oom en tante niet in IJsland wonen…

Wist je dat…?

Als je een goudvis opsluit in een donkere kamer, hij uiteindelijk wit wordt?

Dan klopt zijn naam ook niet helemaal… Of wel?

Wist je dat…?

De gemiddelde vrouw 20 kilogram lipstick eet in haar leven?

Ik ben reuze blij dat ik geen lipstick gebruik…

Wist je dat…?

Het melk van een nijlpaard roze is?

Dus als je melk roze is, dan is het niet van een koe.

Wat wist jij nog niet?

Liefs, Demi ❤

18 gedachten over “Weetjes #8

Een reactie plaatsen

