Unboxing

Unboxing winactie Carolien

Hoi Creabea’s,

Ik heb een ontzettende leuke winactie gewonnen. Ik vond het super leuk om mee te doen en ben zeer te spreken over de inhoud van dit leuke pakket. Super bedankt lieve Carolien dat ik mee mocht doen, echt super leuk ❤

Ik kreeg 2 pakketjes thuisgestuurd. De ene was afkomstig van Carolien, de ander van een webshop waar ik met een kortingscode iets mocht uitzoeken. Beiden horen bij haar winactie 🙂

In de normale doos kwam ik allereerst deze leuke verpakking tegen. Bij de webshop Bombata mocht ik een laptop tas uitzoeken.

De laptop tas heeft de kleur paars/pruim.

Vervolgens maakte ik het pakketje van Carolien open. De inhoud was heel leuk verpakt.

Allereerst zat er een heel leuk kaartje in 🙂

Vervolgens zag ik als eerste deze 3 leuke cadeautjes, allemaal afkomstig van GSMBatterij.

In het eerste cadeautje zaten oortjes.

In het tweede cadeautje zat een USB kabel.

In het derde cadeautje zat een mini waaiertje die je op je telefoon kunt bevestigen.

Vervolgens vond ik een volgende laag, met 4 cadeautjes.

In het eerste cadeautje vond ik memo stickertjes.

In het tweede cadeautje vond ik een notitieboekje.

In het derde cadeautje vond ik potloden.

Het vierde cadeautje is afkomstig van Ditverzinjeniet.nl. Het is een blikje met sneeuw. Je hoeft alleen maar water toe te voegen 🙂

Hierna vond ik de laatste laag.

In het eerste cadeautje vond ik een drinkfles.

En in het laatste cadeautje vond ik een kleed met armen, met de kerstman als print. Dit cadeautje is ook afkomstig van Ditverzinjeniet.nl

Carolien, nogmaals super bedankt voor dit toffe pakketje, echt super lief ❤

Liefs, Demi ❤

16 gedachten over “Unboxing winactie Carolien

Een reactie plaatsen

