Doelen

Mijn doelen voor 2017

Hey Creabea’s,

Ook in het nieuwe jaar wil ik graag een paar nieuwe doelen stellen. Ik ga misschien wat minder doen dan vorig jaar, en wat meer dingen die ik ook echt kan behalen. Maar hé, lang niet alle doelen hoeven binnen een jaar bereikt te worden. Zullen we eens naar mijn doelen gaan kijken?

  • Ik word 20 jaar in februari en ga dat vieren met de mensen van wie ik houd.
  • Mijn blog bestaat op 3 februari 2,5 jaar en dan komt er een leuk berichtje online. Tevens zal dit ook gebeuren als mijn blog 3 jaar bestaat op 3 augustus.
  • Ik wil graag mijn tweede boek uitbrengen dit jaar.
  • Ik hoop door te mogen naar leerjaar 3 van mijn opleiding Marketing & Communicatie.
  • Ik hoop dat ik mijn stage met een voldoende mag afronden.
  • Ik ga naar Walibi tijdens de Fright Nights.
  • Ik hoop een paar bloggers te ontmoeten.
  • Ik wil proberen mijn boek in de plaatselijke boekwinkel te krijgen.
  • Ik ga naar het toffe concert van Walking on Cars en wil daar een paar mooie video’s maken en goede foto’s schieten.
  • Ik wil een nieuwe boekenserie gaan schrijven.
  • Ik hoop Nathan Sykes live te zien en te horen.
  • Ik hoop naar een land op vakantie te gaan, al kan ik nog niets zeggen hierover.
  • En ik hoop dat het een gezond, fijn en mooi 2017 wordt met mijn lieve familie en vrienden om me heen, en natuurlijk jullie, voor wie ik dankbaar ben dat jullie altijd reageren en er voor me zijn❤

Wat hoop jij te bereiken in 2017?

Liefs, Demi❤

18 gedachten over “Mijn doelen voor 2017

  1. Wat een mooie doelen.
    Ik hoop leerjaar 3 en mijn minor beide voldoende af te sluiten,
    Zou graag naar een land op vakantie willen waar ik nog nooit geweest ben,
    En ga mij dit jaar op sporten en afvallen focussen 🙂
    Liefs

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

