Favoriet

Favoriet van de maand #12

In deze rubriek, zet ik iedere maand een artiest centraal. Omdat ik super veel van muziek houdt, ontdek ik veel artiesten. Ik deel iedere keer 5 liedjes die ik van diegene super leuk vindt 🙂 En meestal zijn het echt mijn favoriete artiesten🙂

Deze maand: Avril Lavigne

Avril Ramona Lavigne is een Canadese singer-songwriter en actrice.

Avril groeide op met countrymuziek en zong in een kerkkoor. Ze leerde zichzelf gitaar spelen. In 1998 trad Avril als 14-jarige op tijdens een concert in Ottawa van Shania Twain omdat ze een radiowedstrijd had gewonnen.

Avril heeft 5 albums uitgebracht en heeft ook een eigen parfum. Haar best verkochte album tot nu toe is Let Go, met op de tweede plaats The Best Damn Thing.

Dit is mijn top 5 van haar leukste nummers🙂

  1. Smile

2. Complicated

3. When You’re Gone

4. I’m With You

5. Let Me Go ft Chad Kroeger

Wat vind je van haar?

Liefs, Demi ❤

18 gedachten over “Favoriet van de maand #12

Een reactie plaatsen

