Challenge

30 Day Blog Challenge #9

Hey Creabea’s,

Vandaag nummer 9 van deze leuke blog challenge ^^

Afbeeldingsresultaat voor 30dayblogchallenge nl

Gênante momenten

Ik heb als kind zijnde wel veel dingen gedaan als in kattenkwaad, maar echte gênante momenten heb ik nog niet meegemaakt. Ik heb natuurlijk weleens een vrouw in de supermarkt verward met mijn moeder of ben weleens bijna omgevallen in de bus omdat ik me niet goed vasthield en dus bijna bovenop iemands schoot belande, of ik gaf een antwoord in de klas wat eigenlijk nergens opsloeg, of dat de auto afsloeg, vooral tijdens de eerste rijles.

Als kind zijnde heb ik weleens de huissleutels in de rioolput voor ons huis gegooid, waarnaar de buurman ze er met een hark uit moest vissen. In de supermarkt ben ik eens weggelopen van mijn moeder en ben ik met een zakje snoep bij de kassa gaan staan, terwijl mijn moeder mij kwijt was. Ik heb natuurlijk weleens gênante dingen gedaan als kind zijnde, maar daar herinner ik me niets meer van.

Ik heb verder niet echt momenten waar ik me echt compleet schaamde. Natuurlijk maakte je weleens een erge spreekfout tijdens een presentatie of waren er zweetplekken zichtbaar na het sporten, maar dat zijn allemaal typische momenten waarop mensen zich even schamen. Ik heb gelukkig nog nooit een echt gênant moment gehad, en daar ben ik heel dankbaar voor.

Heb jij weleens iets ergs meegemaakt? Gênant bijna?

Liefs, Demi ❤

14 gedachten over “30 Day Blog Challenge #9

Een reactie plaatsen

