Challenge

30 Day Blog Challenge #7

Hey Creabea’s,

Vandaag nummer 7 van deze leuke blog challenge ^^

Afbeeldingsresultaat voor 30dayblogchallenge nl

Verzamelingen en obsessies

Vorig jaar was ik een grote fan van panterprint. Ik vind het op zich nog steeds erg leuk, maar het was absoluut geen obsessie, en heel veel spullen met panterprint heb ik niet. Het lijkt overigens erg veel, maar in theorie valt het echt reuze mee.

Wat wel echt een obsessie is, zijn tassen, shirtjes, schriften, beeldjes, alles wat maar met dieren te maken heeft. Ik houd super veel van dieren en heb zelfs schilderijen in mijn kamer hangen, en beeldjes op planken staan die ik heb gekocht in dierentuinen. Ik ben verzot op dat soort dingen. Het zijn een soort aandenkens, kleine souvenirtjes van datgene waar ik van houd.

Ik heb ook een paar cd’s, omdat ik een echte muziekfreak ben. Ik luister heel veel muziek op een dag, en ga regelmatig met een stapel cd’s naar mijn kamer, om lekker te genieten van de muziek terwijl ik een boek lees of ga tekenen.

Boeken heb ik ook erg veel, omdat ik een echte lezer ben. Ik houd ervan om me te verdiepen in een verhaal en weg te kwijnen bij een goede roman. Ik heb zelfs nog genoeg boeken liggen die ik nog niet eens gelezen heb.

Ik ben dol op de kleur paars, en ben al wat dingetjes aan het opsparen voor als ik over een paar jaar het huis uit ga. Mijn laptoptas is zelfs paars, en het hoesje van mijn telefoon ook. Ik vind het nu eenmaal een mooie kleur.

Ook heb ik twee dekbedovertrekken met betrekking tot Engeland. Ook heb ik een paar shirtjes met de Engelse vlag erop. Ik houd van Engeland, en hoop er ooit eens heen te kunnen om leuke souvenirtjes te kopen.

Wat verzamel jij?

Liefs, Demi ❤

 

12 gedachten over “30 Day Blog Challenge #7

Een reactie plaatsen

