Challenge

30 Day Blog Challenge #5

Hey Creabea’s,

Vandaag nummer 5 van deze leuke blog challenge ^^

Afbeeldingsresultaat voor 30dayblogchallenge nl

Vijf bloggers die ik volg

Ik vind dit altijd zo’n lastige vraag, om te vertellen wie je favoriete bloggers zijn. Ik heb altijd het gevoel alsof ik dan mensen oversla, alsof het net lijkt dat ik hun berichten niet lees. Het liefst zou ik deze overslaan, aangezien ik echt geen keuze kan maken tussen bloggers. Ik vind het altijd naar als je niet genoemd wordt, net als bij tags of awards. Ik gun namelijk iedereen een plekje in de spotlight, en niet alleen degenen die mij al lang volgen.

Ik lees nog wel alle blogjes die ik volg, maar ik reageer minder. Ik heb het namelijk zo druk, dat ik door het bericht te liken toch wil laten zien dat ik je zeker niet vergeten ben, en het wel heb gelezen. Meestal scroll ik dan even vlug door mijn reader tijdens mijn pauze, en dat is meestal maar heel kort. En als ik thuis kom vergeet ik alsnog te reageren, waardoor ik het niet doe. Sorry daarvoor…

Maar als ik toch een paar bloggers moet kiezen, dan kies ik de bloggers met wie ik een goede band heb opgebouwd, ook al ken ik ze niet allemaal persoonlijk. Ik volg verder ontzettend veel blogs en vind ze allen stuk voor stuk super leuk. Het is alleen dat ik met sommigen een soort ‘vrienden’ connectie voel, en waarmee ik vaak gesprekken heb.

  • Allereerst vind ik Lou-Ann een lief meisje, en ik vind het altijd fijn als ik haar advies kan geven. Ik heb het gevoel dat we wel een beetje blog vrienden zijn geworden, zeker sinds we mailen. Ze lijkt me ontzettend aardig, en ik vind de humor in sommige berichten van haar altijd erg leuk.
  • Carolien heb ik ontmoet in mei en we hebben elkaar weer gezien in oktober, en ik had daarvoor vaak gesprekken met haar. Ze is ontzettend lief en we kunnen goed praten over dingen. Ik beschouw haar zeker als een goede vriendin, en vond het heel lief dat ik haar gastblogger mocht zijn. Haar artikelen zijn altijd super vrolijk en origineel.
  • Jordy heb ik dankzij de Blogsquad leren kennen. Hij is een aardige jongen en we praten vaak. Meestal gaat het nergens over, maar dat is juist alleen maar grappig. We vragen weleens om advies of bespreken dingen met betrekking tot onze blogs. Hij schrijft heel grappig, vol humor en eerlijkheid.
  • Ilona is één van de bloggers waar ik ontzettend veel mee heb gepraat. We hebben elkaar vaak advies gegeven en zouden zelfs een keer gaan meeten, wat er helaas niet van gekomen is. Haar beste vriendin Dagmar is ook echt heel aardig, en deze twee samen zijn echt een gouden combinatie.
  • Joor heb ik ook in mei ontmoet, en ze is een hele lieve meid. We delen dezelfde passie voor dieren en bands, en dat vind ik ontzettend leuk. Claudia zou ik ook ontmoeten in mei, maar helaas kon ze niet mee. Ik hoop haar snel te ontmoeten, en dan met zijn drieën, zoals we gepland hadden.
  • En dan is daar nog Marleen, een super goede vriendin van me die ik al bijna 5 jaar ken. We reageren super vaak op elkaars blog en ik vind haar sims story telling altijd heel erg leuk, en haar Mike verhalen mis ik nog steeds. Ik ben goudeerlijk als ik zeg dat Marleen een van mijn beste vriendinnen is, en ik ben blij dat ik haar ken.
  • En ook al praat ik echt pas sinds kort met Fabian, de manier waarop hij zijn blog posts schrijft is echt een fijne schrijfstijl. Heel persoonlijk en open, klaar om anderen te helpen. Met hem praten is erg fijn, heel open en net als ik, bereid om anderen te helpen en naar ze te luisteren.

Ik heb het dus iets anders aangepakt dan hoe de vraag was, maar ik vond het leuker om te vertellen met wie ik een goede band heb.

Heb jij ook een goede band met een mede blogger?

Liefs, Demi ❤

24 gedachten over “30 Day Blog Challenge #5

  1. Mijn BlogFriends are: Mah Big Sistah! Melanie & Mah Girl Tugba & mah Girl WeesPositief ! We kletsen vaak net iets meer dan een artikel zelf en dat is heel gaaf & off course heb ik ook andere blogfriends maar met deze dames kan ik ook grapjes maken en dat maakt dat ze toch weer er net iets bovenuit springen. En jij bent ook een schat! Altijd met die lieve hartjes die je stuurt!💋
    Was leuk om te lezen! En ik zal zeker een kijkje nemen op hun blog! 💋💋💋

    💕💕💕Hugz, Miss B💕💕

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

