Overig

Veranderingen blog

Hey Creabea’s,

Naar aanleiding van de enquête van 2 weken geleden, gaan er een paar dingen veranderen op mijn blog. Sommige series gaan stoppen, en die zal ik even kort toelichten.

Allereerst stoppen de interviews, maar dat had ik al aangegeven bij het laatste interview. Ik weet dat deze serie nogal lang heeft geduurd en dat is ook waar, maar ik kreeg zoveel aanmeldingen dat ik niemand wilde afwijzen. Dus sorry voor de lange duur, maar ik ben nu eenmaal zo dat ik beloftes na kom.

Als tweede stoppen de series Dit of Dat, Nooit meer of Altijd en Waar denk je aan. Zou je liever gaat nog door tot nummer 10, en daarna zal ook die stoppen, tenzij jullie aangeven dit niet te willen. Uiteraard mogen jullie hier ook over nadenken tot de laatste Zou je liever online staat, of hieronder alvast laten weten wat je dan weer terug zou willen zien.

Wat per maand terug zal blijven keren is het volgende:

Favoriet van de maand
Vragen aan jezelf

Drie keer per maand komt er een Blog Challenge online tot deze is voltooid.

Voor de rest van de dagen weet ik niet wat ik zal schrijven. De kans bestaat dat ik niet meer kan dagelijks bloggen omdat vele series stoppen. Ik weet ook niet of er nog een verhaal terugkeert, dit is afhankelijk van of jullie dit leuk zouden vinden.

Wellicht komt er af en toe een gastartikel online, als hier behoefte aan is uiteraard.

En oh ja, tot en met het nieuwe jaar blijf ik nog dagelijks bloggen, dus dat betekent de maand november en de maand december nog. Of ik daarna nog dagelijks blijf bloggen weet ik niet, wellicht veranderd er iets in het schema. Maar dat vertel ik wel tijdens mijn doelen voor 2017.

Ik zou het fijn vinden als je me laat weten wat je van de veranderingen vindt.

Liefs, Demi ❤

22 gedachten over “Veranderingen blog

    1. Dat vind ik heel leuk om te horen 🙂 Helaas gaven velen aan het te vaak te vinden en heb ik besloten het voorlopig te stoppen. Zou je liever gaat nog door tot nummer 10. Ik vind het wel echt super gaaf om te horen dat je het zo leuk vind ^^ Liefs

      Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

