Vragen aan jezelf

1000 vragen aan jezelf #6

Hey Creabea’s,

Ik ga in ieder deel, twee bladzijden beantwoorden, en dat zijn achtentwintig vragen per keer. En aan het eind van ieder deel, zal ik een vraag van de dag stellen aan jullie ^^ Laten we maar snel beginnen 😀

141. Welke landen wil je nog bezoeken?

Engeland! Ik wil er zo graag naar toe! 😀

142. Welke superkracht zou je willen hebben?

Vliegen, maar onzichtbaarheid lijkt me ook wel gaaf.

143. Wanneer kon je wel door de grond zakken?

Toen ik een verkeerd lokaal binnen liep, en gewoon ging zitten. Die klas staarde me aan, en ik kwam er pas achter toen de docent binnenkwam. Ik liep met een rood hoofd weg. Dit was gelukkig op de middelbare, maar ik vergeet dat nooit meer.

144. Van welk liedje word je vrolijk?

Van #LeukGenoeg van Rutger Vink, also known as Furtjuh. Echt een pracht nummer ❤

145. Hoe flexibel ben je?

Ik ben niet heel lenig als je dat bedoelt, maar ik kan wel met gestrekte benen, met mijn handen de vloer aanraken. Nee, zonder dollen. Ik ben op zich wel flexibel, als er iets veranderd wordt dan pas ik me daar op aan, maar ik weet niet of ik alles zou pikken. Ik wil wel mijn mening erover geven, maar ik wil er wel mijn best voor doen.

146. Is er een vreemde eetcombinatie waar je dol op bent?

Nee, ik ben niet van het vreemde eten, ik eet liever waar ik mee bekend ben.

147. Wat doe je als je in de rij moet wachten?

Dan ga ik mijn berichtjes checken, als ik in een winkel sta. Als ik in een pretpark ben, ga ik meestal kletsen met vrienden, als ze mee zijn.

148. Ben je leuker in de spiegel of op foto’s?

Ik denk leuker in het echt. Ik vind dat spiegels je veranderen, en foto’s komen er ook niet altijd mooi uit, plus filters erover heen gooien wordt steeds aantrekkelijker. Ik vind mezelf leuker in real life.

149. Kies je voor minder eten of meer sporten?

Ik kies dan voor minder eten. Ik heb in ieder geval een gevoelige maag, wat mijn vader ook heeft, dus ik kan niet tegen pittig eten of kruiden. Ik heb ook niet veel eten nodig. Ik eet gewoon boterhammen, ontbijt, lunch en warm eten en fruit, en voor de rest eet ik niet meer dan nodig is. Natuurlijk tijdens een uitje of avondje met vrienden wel wat meer, zoals lekkers. En ik sport best veel, ik ga geregeld naar de sportschool en doe nog andere sportactiviteiten. 

150. Voer je vaak gesprekken in je hoofd?

Ik heb weleens gedachten, waarbij ik dan scenario’s bedenk, maar ik voer niet echt gesprekken nee.

151. Waar zou je beroemd mee willen zijn?

Met mijn boekenserie. Ik hoop dat mensen me daarmee herkennen en denken: ‘Dat is echt een herkenbare, leuke serie.’

152. Hoe voelt het om afgewezen te worden?

Niet fijn. Het voelt dan alsof je iets verkeerds hebt gedaan, of dat er misschien iets mis is met je. Het kan ook voelen dat je karakter niet aanstaat, en dat wekt dan alleen maar nare gevoelens, waardoor je in extreme gevallen je zelfvertrouwen verliest. Voor mij voelt het gewoon alsof ik iets verkeerds heb gedaan of gezegd.

153. Wie wil je beter leren kennen?

Mijn lezers 🙂 En met sommige bloggers heb ik al gemeet ^^

154. Ruik je altijd lekker?

Ik doe wel vaak een geurtje op ja, en ik gebruik iedere dag deodorant.

155. Hoeveel boeken lees je per jaar?

Ik denk dat ik er wel 20 per jaar lees, misschien wel meer. Ik verslind er echt heel veel.

156. Google je jezelf?

Ik heb het zeker weleens gedaan, en gelukkig vind ik dat niets raars. Wel is er nog iemand met mijn naam, en diegene is een jongen, met een motorcross carrière, haha.

157. Welke historische gebeurtenis had je graag met eigen ogen gezien?

Geen idee, ik denk niet dat er iets is wat ik graag had willen zien. Misschien de hippietijd, dat zou ik wel grappig gevonden hebben, haha.

158. Zou je met je vriendinnen kunnen samenwonen?

Met sommigen wel, maar er zijn ook wel een paar met wie ik liever alleen naar de bioscoop ga dan daadwerkelijk samenwonen in een huis.

159. Praat je tegen voorwerpen?

Nee, wel tegen mijn katje, haha.

160. Wat is je grootste tekortkoming?

Ik kom tekort aan het feit dat ik niet zomaar een boek kan uitgeven. Het kost geld, en een goede uitgever vinden is lastig. Daarin kom ik wel tekort ja.

161. Ben je een katten of een honden mens?

Ik ben een echt kattenmens. Ik ben opgegroeid met een kat, en ik kan niet meer zonder. Maar ik houd ook zeker van honden, ik ben namelijk dol op dieren ^^

162. Hoe laat je merken dat je iemand aardig vindt?

Ik geef diegene een compliment en stel een vraag met hoe de dag ging of hoe het weekend was. En uiteraard zoek ik naar overeenkomsten waarover we dan gezellig kunnen kletsen.

163. Met welke reden eet je?

Dat ik anders trek krijg, en in het ergste geval honger? Ik zou het anders niet weten.

164. Dans je voor de spiegel?

Soms. Ik maak soms weleens een dansroutine op een liedje, en dat oefen ik dan voor de spiegel. Maar vroeger, toen ik nog echt op dansen zat, deed ik dat veel meer.

165. Waarin ben jij anders dan andere mensen?

Ik ben heel creatief, rustig, zorgzaam en slim. Die combinatie zie je wel vaak natuurlijk, maar mijn passie, fantasie en creativiteit voor schrijven, en mijn grote liefde voor dieren, dat maakt mij uniek.

166. Welke jeugdfilm zou je kinderen aanraden?

In ieder geval de Disney films. Ik vond The Buddies altijd heel leuk, dat was met honden die de ene keer de ruimte ingingen, de andere keer volleybal of voetbal speelden en andere mensendingen deden. Dat was altijd heel vrolijk 🙂

167. Blijf je tot het laatst op feestjes?

Ik ga meestal als tweede weg, soms als eerste. Maar ik probeer altijd vroeger te komen, zodat het dan niet raar zou zijn als je wel eerder weggaat. Toch probeer ik wat langer te blijven, omdat het altijd zo gezellig is.

168. Welk nummer heb je de laatste tijd grijsgedraaid?

#LeukGenoeg van Rutger Vink. Een prachtnummer, om te laten zien dat jij er mag zijn. Dat vind ik een hele mooie boodschap, en hij zingt echt heel mooi.

Vraag van de dag: Google jij jezelf weleens?

Ik hoop dat je dit deel leuk vond ^^

Liefs, Demi❤

20 gedachten over “1000 vragen aan jezelf #6

Een reactie plaatsen

