Challenge

30 Day Blog Challenge #3

Hey Creabea’s,

Vandaag nummer 3 van deze leuke blog challenge ^^

Afbeeldingsresultaat voor 30dayblogchallenge nl

De inhoud van mijn tas

Ik heb onlangs een ‘What’s in my bag’ artikel geplaatst, met betrekking tot stage. Daarin zit altijd standaard een schriftje, een etui, een agenda, een boekje, een flesje water, handzeep, labello, parfum, deodorant, een rekenmachine, mijn oplader en natuurlijk mijn persoonlijke eigendommen zoals een portemonnee, mobiel, mp3, oortjes, pasjes, sleutels etc.

Als ik een dagje wegga, zorg ik er altijd voor dat ik genoeg eten en drinken meeneem. Verder neem ik altijd pleisters en aspirines mee, zalf, deodorant, labello, handzeep, mijn persoonlijke eigendommen in een bakje, (om het droog te houden) een paraplu, eventueel schone kleding, (afhankelijk van het weer) en mijn camera.

Ik heb meestal een rugzak mee, vooral als ik naar stage ga of een dagje weg. Als ik gewoon naar een vriendin ga of bij iemand op visite, dan neem ik altijd een schoudertas of handtas mee, maar dan niet al te klein. Ik houd er wel van als er een printje opstaat, vooral met de Engelse vlag of een foto van een tijger.

Aan eten en drinken neem ik meestal broodjes mee, gezonde tussendoortjes als fruit of gezonde koekjes en als drinken neem ik vrijwel altijd water mee, slechts een enkele keer een flesje frisdrank. Want lege flesjes vul ik meestal direct weer met water.

Neem jij ook ongeveer dezelfde spullen mee? Of is er iets wat ik niet meeneem, maar jij wel?

Liefs, Demi ❤

16 gedachten over “30 Day Blog Challenge #3

Een reactie plaatsen

