Interview

Interview #42 Sharon

Vandaag het tweeënveertigste interview met een super geweldige blogster: Sharon! Ik vond het super om haar te interviewen. Ze is een super aardige, spontane en creatieve blogger 🙂

  1. Zou je je kort willen voorstellen? (Vertel iets over jezelf)

Mijn naam is Sharon Sindio Simpiri. Ik ben 15 jaar oud en ik woon in het stadje of beter gezegd de stad Antwerpen. Mijn interesses zijn vrij uitgebreid. Ik hou van joggen, dansen en fitnessen. Maar ik kan me ook heel erg amuseren met het ontdekken van nieuwe dingen.

  1. Hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen?

Het begint allemaal als een schoolopdracht. We moesten voor ons eind project informatica een website maken. En ik vond het echt super leuk om te doen, dus besloot ik het verder te zetten en zelf een blog te beginnen. Zo ben ik beetje bij beetje mijn blog begonnen.

  1. Hoe kwam je op je blognaam?

Eigenlijk had ik mijn blognaam heel snel gevonden. Ik wilde iets creatiefs en ook wel iets unieks, iets waar ik zeker van kon zijn dat niemand anders zou hebben. Uiteindelijk heb ik alles bij elkaar gekletst en kreeg ik zo ‘Crea Unique World’.

  1. Waar schrijf je zoal over?

Ik schrijf graag over dingen die me interesseren. Onderwerpen waar ik vanuit mijn hart kan schrijven, schrijf ik het liefst.

  1. Wat vind je leuk aan het bloggen?

Het bedenken van de posts en het maken van de foto’s vind ik heel leuk.

  1. Wat heb je al bereikt, maar had je eigenlijk niet verwacht?

Mijn blog. Na een jaar heb ik echt gemerkt dat mijn blog echt gegroeid is. Ik weet nog toen ik net begon met bloggen had ik zo’n 2 viewers per dag. En van die 2 viewers was ik er een. (haha)

  1. Wat hoop je nog te bereiken?

Ik hoop heel veel nieuwe dingen te mogen doen met mijn blog en natuurlijk ook nog veel bij te leren.

  1. Wat wil je de lezers nog meegeven?

Dat ze nog heel lang terecht kunnen op mijn blog voor van alles en nog wat. En dat ze over het algemeen moeten blijven doen wat ze graag doen.

Super leuk om je antwoorden te lezen meid, het was echt leuk om je te interviewen ❤

Volgende week het laatste interview ^^

Liefs, Demi ❤

16 gedachten over “Interview #42 Sharon

Een reactie plaatsen

