Overig

Enquête resultaten

Hey Creabea’s,

Vorige week vroeg ik jullie een enquête voor mij in te vullen betreffende mijn artikelen. Na 23 ingevulde enquêtes heb ik hem gesloten en de resultaten bekeken. Ik schrok eerlijk gezegd wel van de antwoorden, en dit zette me aan het denken en aan het twijfelen. Vandaar dat ik het voor mezelf belangrijk vind dit met jullie te delen, en om advies te vragen aan het eind van dit bericht. Ik weet dat het een vrij lang bericht is, maar als jullie mij zouden willen helpen, dan hoop ik dat jullie het bericht lezen ^^

Vraag 1 ging over de hoeveelheid aan berichten, ik blog namelijk dagelijks. 2 gaven aan dit saai te vinden, wat ik jammer vind om te lezen. 0 gaven aan dit vervelend te vinden, gelukkig. 10 gaven aan dit leuk te vinden, 8 gaven aan dit prima te vinden en 3 vonden het anders, namelijk: Leuk, maar niet alles kon gelezen worden. Beetje veel, neemt ook veel tijd in beslag. Super goed.

Vraag 2 ging over op welke dagen er artikelen gelezen worden. De resultaten hiervan waren vrij normaal.

Vraag 3 ging over de herhalingen van sommige rubrieken. 4 gaven aan dit minder te willen, helaas. 7 gaven aan dat ze het prima vonden dat dit eens in de maand komt. 3 maakt het niet uit. 9 vind de variatie erg fijn en anders werd bij deze vraag niet ingevuld.

Vraag 4 ging over de artikelen, of ze nog interessant zijn. 8 gaven aan dit met plezier te lezen en het te laten blijken met een reactie. 8 gaven aan het met plezier te lezen, maar dit niet altijd te laten blijken. 4 vonden het te vaak terugkeren. 1 vond het vervelend dat het zo vaak verschilt en 2 gaven anders aan, namelijk: Het ene onderwerp wordt met meer plezier gelezen dan het andere. Een like wordt vaak gegeven, maar te weinig tijd om een reactie achter te laten.

Vraag 5 ging over de reden van minder bezoeken. 4 gaven aan dat mijn artikelen niet meer zo leuk zijn als voorheen. Het deed me best zeer dat 4 mensen mijn artikelen dus niet meer leuk vinden. Ik snap dat 4 mensen niet veel is, maar het is wel meer dan ik had verwacht. 9 gaven aan het te druk te hebben met andere verplichtingen, wat uiteraard logisch is. 8 gaven aan regelmatig langs te komen op mijn site, en 2 gaven anders aan, namelijk: Met een zelf gehoste site lees ik minder blogs. Ik was op vakantie en had een blog break genomen, veel mensen doen dat een paar keer per jaar. Deze laatste vond ik een beetje ‘intimiderend’, alsof diegene zei: Neem ook een blog break, dat doet wonderen. Zo komt het op mij over, sorry als je dit niet bedoelde, want ik snap wat je bedoeld met een break nemen als je op vakantie gaat.

Vraag 6 ging over de artikelen, en wat men wil lezen. 9 kozen voor de artikelen waarop je zelf kan kiezen, zoals dit of dat. 9 kozen voor de favoriet van de maand. 16 kozen voor de persoonlijke artikelen. 12 kozen voor de muziek/films gerelateerde artikelen. 8 kozen voor een plog. 12 kozen voor tags, vragen, challenges. 8 kozen voor tips & tricks. 3 kozen voor een vragenrubriek. 9 kozen voor verhalen en 8 kozen voor irritaties.

Vraag 7 ging over welke artikelen je meer of minder wilt lezen. De reacties hierop liepen aardig uiteen. 

Meer artikelen: Alles wat met muziek te maken heeft. Muziek en film tips vind ik leuk. Dagboek verhaal waarin we mogen kiezen. Meer plogs. Persoonlijke verhalen. Favoriet van de maand. Verhalen waarin je de afloop mag bepalen. Iets met fashion. Ik vond het grappig dat iemand fashion invulde. Helaas moet ik deze persoon teleurstellen. Ik ben niet van de fashion en beauty en zal hier niet snel een artikel over schrijven. Sorry, maar ik hoop dat je hierdoor niet meteen stopt met lezen.

Opvallende reacties: Artikels die minder over jezelf gaan en meer over de actualiteit. Deze reactie viel mij erg op, omdat ik amper iets over mezelf vertel. Het klonk bij deze reactie ook net alsof ik heel erg over mezelf praat en een beetje een ‘narcist’ ben, zo komt dat op mij over. 

Van mij mag je wat meer persoonlijke artikelen schrijven, je blijft mysterieus in sommige aspecten. In tegenstelling tot de vorige zegt deze dus dat ik het juist meer zou moeten doen. 

Iets meer persoonlijkheid en wat met fashion. Helaas zal fashion niet snel voorbij komen, sorry nogmaals.

Tips voor artikelen: Minder dit of dat en nooit meer of altijd. Minder artikelen over mezelf. Meer actualiteit. Meer persoonlijke artikelen. Meer favorieten van de maand. 

 Vraag 8 ging over het uiteindelijke cijfer van mijn artikelen. Gemiddeld scoor ik een 8. Ik kreeg 2 vijven, 2 zesjes, 3 zevens, 7 achten, 5 negens en 4 tienen.

Wat ik hieruit kan opmaken is dat ik dus wel te vaak blog, dat rubrieken vaak terugkeren en dat mijn artikelen niet meer zo leuk zijn als voorheen. Ik vind het wel jammer dit te lezen, maar uiteraard heeft iedereen een eigen mening en dit respecteer ik daarom ook. Alleen vond ik 2 reacties anders op mij overkomen door de woordkeuze, maar wellicht word dit niet zo bedoeld. 

Mijn vraag aan jou is: Wat wil jij meer zien op mijn blog en wat minder? En vind je iedere dag inderdaad teveel, of vind je het prima? En vind je echt dat mijn artikelen niet meer zo leuk zijn? Tips en suggesties voor artikelen zijn meer dan welkom, aangezien ik dus vele series ga stoppen, naar aanleiding van dat artikelen te vaak terugkeren.

Ik hoop dat jullie me willen helpen, en ik ben benieuwd naar jullie mening na het lezen van de antwoorden en resultaten.

Liefs, Demi ❤

18 gedachten over “Enquête resultaten

  1. Je doet nu dus eigenlijk nog een enquete door de uitslag van je eerder enquete !? hahahahaha LoL
    Hoe jij de antwoorden leest, is misschien niet zoals een ander ze bedoelt.. laat dat even voorop staan. Ik geloof niet dat iemand het naar bedoelt en al zeker niet dat je narcistisch bent, want dat is alles behalve zo!
    Je bent mysterieus in dingen (dat was mijn antwoord 😀 ), laat weinig persoonlijks zien, nooit een foto of een glimp in je leven… heel anoniem eigenlijk. Dat is prima als je dat wilt, maar als je de vraag krijgt wat er graag gelezen wil worden dan is mijn antwoord: Meer persoonlijker!
    Want je bent heel open in bepaalde dingen en heel persoonlijk naar mensen toe, maar tegelijk ook heel erg gesloten en introvert als je om jezelf gaat.
    Je zult er je redenen voor hebben, maar dat is het enige dat ik zou veranderen.
    Voor de rest moet je bloggen wanneer en over wat jij dat wilt… ongeacht wat men van je blog vindt. Je schrijft tenslotte voor jezelf en niet voor een ander

    Liked by 1 persoon

    1. Bedankt voor je reactie. Je hebt zeker gelijk en dat weet ik ook, maar als mijn lezers aangeven dat het niet meer leuk is als voorheen, dan vraag ik me toch af waarom en wil ik hier wat aan doen. Je hebt gelijk in het feit dat ik dat bewust doe, ik vind woorden belangrijker dan beeld en vind dat mijn karakter en persoonlijkheid beter uitkomt in woorden. Bovendien heb ik een hekel aan foto’s. Het spijt me dat ik dus niet over datgene zal schrijven wat je graag meer zou willen zien. Liefs

      Liked by 2 people

      1. Verontschuldigen moet je je nooit !! Dit ben jij en dat is prima 🙂
        Dat andere aangeven dat ze het niet meer zo leuk vinden als voorheen, ligt misschien bij hun en niet bij jou! Heb je daar al eens over gedacht ?
        het hoeft niet aan jouw schrijven te liggen, het kan ook liggen aan de lezer die simpelweg verandert in zijn voorkeuren.
        laat dat jouw plezier in het schrijven niet beinvloeden en doe lekker je ding, mysterieuze Bea 🙂

        Liked by 1 persoon

      2. Bedankt, fijn dat je het zo goed op vat. Daar heb je gelijk in, maar in dit geval voelt het anders, maar uiteraard kan dat ook de reden zijn, daar ben ik me van bewust. Ik zal mijn best doen mijn plezier niet te laten bederven 😉 Haha, zal ik doen, mysterieuze Bea, over. Liefs

        Liked by 1 persoon

  2. Demi ik vind dat je het super goed doet! Het enige is is dat ik nooit zo veel tijd heb om blogs te kunnen lezen en dat jouw artikelen vaak erg lang zijn. Verder doe je het super en ik blijf je blogs altijd lezen, no matter what 🙂 Liefs

    Liked by 1 persoon

    1. Bedankt 🙂 Misschien wel, misschien doe ik het tot het nieuwe jaar en ga ik het daarna aanpassen. Leuk om te horen, alleen zullen dezen helaas gaan verdwijnen, omdat men vind dat ze te vaak terug komen. Liefs

      Like

  3. Hey Demi, ik vind dat je goed bezig bent hoor. Je blogt inderdaad veel, waardoor ik soms wel eens artikels mis. Maar op zich is dat toch niet zo erg? De ene keer heb ik tijd genoeg om met bloggen bezig te zijn, maar soms is het gewoon druk met werk en offline-leven. MAAR: ik kom altijd terug en dat is het belangrijkste 😉

    Liked by 1 persoon

  4. Laat je niet zo beïnvloeden wat al die mensen ervan vinden! Ik denk dat je een heel divers publiek trekt met je blog. Voor je verhalen, andere blogjes, maar ook zeker je persoonlijkheid. Je bent een lieve meid, die soms misschien wat harder zou moeten zijn. 😉 Je moet doen waar jij plezier in hebt. Uiteindelijk heb je meer aan een clubje vrienden door je blog, dan een hele grote groep mensen die je eigenlijk niet boeien. Kijk hoe je er zelf tegenover staat, is dagelijks bloggen niet te veel van het goede? Blijf het lekker doen als jij je er goed bij voelt en anders ga je terug naar één keer in de twee dagen. Luister naar wat je er zelf van vindt, je bent al goed genoeg zoals je bent! Xoxo

    Liked by 1 persoon

    1. Heel erg bedankt voor je reactie. Je zou me eens buiten mijn blog moeten mee maken, dan kom ik een stuk harder over haha. Ik denk dat het komt omdat ik het gewoon jammer vind te lezen, en dan ga ik er wat meer op in. Maar je hebt ook wel gelijk, misschien moet ik me er ook niet zoveel van aantrekken. Bedankt, dat vind ik lief ^^ Wellicht wel, maar ik houd het nog zo tot het nieuwe jaar, en wie weet ga ik dan wel wat veranderen. Maar voor nu blijf ik nog sowieso 2 maanden dagelijks bloggen ^^ Liefs

      Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

