Persoonlijk

What’s in my bag

Hey Creabea’s,

Ik heb iedere werkdag van half 9 tot half 5 stage, en dan neem ik altijd een tas mee met benodigdheden. Het leek me wel leuk om te laten zien en te vertellen wat ik meeneem als ik een dag moet werken.

Ik neem meestal deze tas mee. Het is een fijn, klein rugzakje en er kan veel in. Plus, er zitten veel vakken in, en dat vind ik altijd super handig en fijn.

Binnenin zit een klein vakje waar ik mijn handige kam opberg en mijn oortjes. De kam zit zeg maar in een soort kokertje, met een spiegeltje. Heel handig en klein. In het voorvak bij het logo heb ik deodorant, parfum, handzeep, labello en zakdoekjes. In het vak daarachter heb ik mijn telefoonoplader, een rekenmachine en soms wat koekjes of fruit voor tussendoor.

In de tas zelf zit het volgende:

Dit is een toffe agenda, en ik houd alleen al van de kleur! Paars is mijn favoriete kleur, en ik vond de voorkant zo leuk, dat de keuze snel gemaakt was πŸ˜€

Een simpel schriftje om de stageuren en opdrachten in op te schrijven. Aantekeningen maak ik in een boekje dat we gekregen hebben van onze begeleiders.

Ik gebruik dit etui al 2 jaar, en het blijft mijn favoriet. Het heeft een gave urban opdruk, met de street van New York. De achter- en binnenkant is zwart. Ik heb hier 2 pennen in, correctievloeistof, liniaal, potlood, gum en puntenslijper, een markeerstift, lijm en plakband.

Een flesje water zit altijd standaard in mijn tas. Verder heb ik er nog een broodtrommel in zitten met broodjes. Verder heb ik nog een trommel voor mijn persoonlijke spullen, zodat ze droog blijven en niet kwijtraken. Ik heb altijd een mp3 speler mee, mijn portemonnee, mijn pasjes, mijn sleutels, mijn zonnebril en mijn mobiel. Ook heb ik altijd mijn laptop bij me, maar die neem ik mee in een laptoptas.

Wat heb jij standaard in je tas zitten?

Liefs, Demi ❀

40 gedachten over “What’s in my bag

      1. Huh nee? maar ik wel gereageerd waarschijnlijk was ik te fanatiek en werd het niet toelaten.πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚Ik heb gezegd dat jij en een aantal andere bloggers topbloggers zijn en dat ik jullie ook volg. πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

        Liked by 1 persoon

      2. Ooh haha, ik dacht dat het bij een bericht was van de 30dayblogchallenge bij een goede vriendin van me, wellicht heb ik dan de verkeerde blog voor me. Awh wat lief, ik vind jou ook echt een geweldige top blogger πŸ˜€ Liefs

        Like

Een reactie plaatsen

