Vragen aan jezelf

1000 vragen aan jezelf #5

Hey Creabea’s,

Ik ga in ieder deel, twee bladzijden beantwoorden, en dat zijn achtentwintig vragen per keer. En aan het eind van ieder deel, zal ik een vraag van de dag stellen aan jullie ^^ Laten we maar snel beginnen😀

  1. Heb je losse eindjes in je leven?

Ik heb nog geen MBO diploma en nog geen baan.

  1. Waarom drink je (geen) alcohol?

Ik wil het niet. Ik wil ook niet roken. Ik wil mijn lichaam daar niet mee verpesten, en alcohol heb ik zeker niet nodig om het leuk te hebben. Voor mij geen nicotine, en geen drank!

  1. Van welke spullen word je blij?

Van mijn laptop, met mijn blog, verhalen en muziek. Maar ook van mijn telefoon, zodat ik contact kan hebben met bloggers en met mijn vrienden. En mijn MP3, met mijn favoriete muziek. Maar ook van mijn diertjes, alleen zijn zij geen voorwerpen, maar lieve, levende wezentjes ❤

  1. Heb je al naar de wolken gekeken vandaag?

Ja, het is vandaag mooi helder. Ik ben blij als er een blauwe lucht is met mooie, rustige, witte wolken.

  1. Welk woord zeg je te vaak?

Laters. Dat zeg ik echt heel vaak. Als ik naar bed ga, als ik wegga, als ik offline ga, echt heel vaak.

  1. Sta je graag in de spotlights?

Nee, ik blijf liever wat meer op de achtergrond.

  1. Waar moet je vaker de tijd voor nemen?

Geen idee. Ik sta altijd vroeg op en vertrek ruim van te voren van huis. Ik begin 2 weken van tevoren met leren en neem goed mijn tijd tijdens toetsen.

  1. Zijn mensen van nature goed?

Ik denk dat een ieder goed is. Het hangt van je gedachten af hoe je verandert, en in welk opzicht.

121. Verkies je weleens je werk boven de liefde?

Altijd, haha. Ik vind werk belangrijker dan liefde. Misschien klinkt dat raar, maar ik heb liever een fijne baan dan een vriend of man.

  1. Waarvoor ben je je ouders dankbaar?

Dat ze me al die jaren hebben opgevoed, er voor me zijn geweest en me heel veel liefde hebben gegeven. Ook dat ze me steunen in mijn keuzes.

  1. Zeg jij altijd wat je denkt?

Alleen als het anderen niet kwetst. Ik wil wel graag mijn mening geven, maar niet ten koste van anderen, en ik wil absoluut geen mensen beledigen. Ik houd mijn gedachtes ook vaak voor me.

  1. Heb je vaak de tv aan zonder dat je kijkt?

Soms wel, haha. Heel soms ga ik toch even tussendoor bloggen, vooral bij talentenjachten, haha.

  1. Welk oud zeer heb je? (een oud verdriet)

Ik zal mijn eerste kat altijd missen, altijd. Maar ook heb ik wel verdriet over het feit dat ik moest stoppen met onderwijsassistent.

  1. Wat koop je van je laatste tien euro?

Een schriftje, kattensnoepjes, een flesje water, een rol koekjes en een pen. Maar dat is echt alleen voor als ik mijn allerlaatste tientje moet uitgeven, en dan nooit weer geld krijg. Anders zou ik een cd kopen denk ik, haha.

  1. Word je snel verliefd?

Nou, verliefd niet echt. Ik heb wel snel crushes. Ik vind vaak acteurs en zangers leuk, maar verliefd op ze ben ik niet. Ik vind ook wel eens een jongen leuk, maar echt verliefd was ik op een jongen die ik al 5 jaar niet meer heb gezien… En momenteel ben ik verliefd, maar dan op een jongen die bezet is…

  1. Waar denk je aan voordat je in slaap valt?

Welke dag is het morgen? Hoe laat ben ik vrij? Wat moet ik nog doen?

  1. Wat is je favoriete dag van de week?

Zaterdag! Dan ga ik altijd naar het hondje van mijn oom en tante toe en dan is het weekend! Ook heb ik vaak leuke avondjes of middagjes met vrienden.

  1. Wat is je grootste overwinning?

Dat ik mijn rijbewijs heb gehaald, dat had ik in eerste instantie nooit verwacht. Dat was wel echt een overwinning voor me.

  1. Met welke beroemdheid zou je een dag willen doorbrengen?

Met StukTv. Ik vind ze echt geweldig en zou wel eens een dagje met ze willen doorbrengen, en ook van die gekke dingen ondernemen, haha.

  1. Ben je weleens verliefd geweest op een (onbereikbare) beroemdheid?

Ja! Ik ben eigenlijk wel hoteldebotel op Nathan Sykes, hihi.

  1. Wat is je droom beroep?

Schrijfster, dat wil ik het liefst van alles.

134. Vraag je makkelijk om hulp?

Ja, als ik hulp nodig heb vraag ik erom. Maar anderzijds probeer ik het ook altijd eerst zelf op te lossen.

135. Wat kun je maar niet weggooien?

Volgeschreven schriftjes. Ik vind het altijd leuk om hersenspinsels en krabbeltjes terug te lezen. Ik geniet ook van verhalen van vroeger die mijn moeder voor me opschreef in een schriftje, dat zijn dierbare herinneringen.

136. Welke site bezoek je dagelijks?

WordPress, daar lees ik dagelijks de artikelen van andere bloggers en de reacties die ik krijg 🙂

137. Zijn de beste dingen in het leven gratis?

Ja, liefde, maar ook respect en vriendschap. Mijn katje is niet gratis, want ik moet dingen voor hem kopen, maar ik zou hem voor geen goud willen missen ❤

  1. Heb je weleens iets gestolen?

Nee, nog nooit.

  1. Welk gerecht schotel je gasten vaak voor?

Vegetarische gerechten, ook al houden ze er meestal niet van, haha. Ik doe er meestal wel vlees bij, dan kunnen ze dat erbij eten.

140. In welke winkel wil je wel een minuut gratis winkelen?

In Game Mania, de boekenwinkel of in de dierenwinkel. Ik kan niet kiezen… Mag ik ook 3 minuten gratis winkelen?

Vraag van de dag: Wat kun jij maar niet weggooien?

Ik hoop dat je dit deel leuk vond ^^

Liefs, Demi ❤

 

12 gedachten over “1000 vragen aan jezelf #5

Een reactie plaatsen

