Interview

Interview #40 Fabiën

Vandaag het veertigste interview met een super geweldige blogster: Fabiën! Ik vond het super om haar te interviewen. Ze is een super aardige, lieve en creatieve blogger:)

  1. Zou je je kort willen voorstellen? (Vertel iets over jezelf)

Mijn naam is Fabiën en ik ben 17 jaar oud. Ik ben dit jaar geslaagd en ik ben van plan om volgend jaar naar Breda te gaan om daar leisure management te studeren. Buiten dat bloggen een van mijn grootste hobby’s is, vind ik het ook ontzettend leuk om te schminken, toneel te spelen, te shoppen en om naar pretparken te gaan. Ik heb veel meer hobby’s maar dat zijn er te veel om op te noemen.

  1. Hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen?

Ik had al een blog toen ik een ukkie was waarbij ik dingen kopieerde van Girlscene of filmpjes van YouTube en ze dan poste op mijn blog. En ik vond het zo leuk om bezig te zijn met mijn eigen site dat ik besloot om een echte blog te beginnen waarbij ik mezelf kon zijn, en mensen kan inspireren. En voor mijn gevoel is dit gelukt!

  1. Hoe kwam je op je blognaam?

Dit is een heel proces geweest, want ja, verzin eens een blog naam. Een vriend van mij kwam met FABulous, aangezien mijn bijnaam Fab is. Ik vond het wel erg leuk, maar ja dan zouden mensen nooit op mijn blog komen. Toen heb ik Fabtastic verzonnen. Helaas was dit niet vrij, maar ik was er wel heel blij mee, dus heb ik er heel onnuttig diyx achter geplakt. Ik hoop dat ik dit nog een keer kan veranderen.

  1. Waar schrijf je zoal over?

Ik schrijf echt over alles wat in me opkomt en wat bij me past. Ik omschrijf mijn blog altijd als een persoonlijk online magazine, bekeken door een sprookjesachtige en kleurrijke bril. Het is een uitgebreide omschrijving, maar ik denk dat ik daarmee mijn blog het best kan omschrijven.

  1. Wat vind je leuk aan het bloggen?

Ik vind het zo leuk dat ik mijn eigen pagina heb waarbij geen regels zijn en ik alles kan doen wat ik wil. Ook vind ik de interactie met lezers en bedrijven erg leuk en ik denk dat ik veel ervaring door het bloggen heb gekregen.

  1. Wat heb je al bereikt, maar had je eigenlijk niet verwacht?

Oef zoveel, ik had nooit verwacht dat ik gratis spullen zou krijgen, geld zou verdienen of uitnodigingen zou krijgen voor persevenementen. Maar dit is allemaal gebeurd in het afgelopen jaar.

  1. Wat hoop je nog te bereiken?

Wat mijn droom is boven bloggen is om ook te gaan vloggen. Ik denk hier nu al drie jaar over na, maar toch is er elke keer een stemmetje in mijn hoofd dat me tegen houdt. Helaas. Het lijkt me geweldig om filmpjes te maken en te bewerken en ik probeer mezelf nog steeds over mijn onzekerheden te zetten. Maar hopelijk gaat dit lukken, en hopelijk zo snel mogelijk, want ik zit vol van de inspiratie.

  1. Wat wil je de lezers nog meegeven?

Wat ik heb geleerd de afgelopen jaren, is dat uiteindelijk je altijd jezelf moet zijn, en te doen wat je wilt en je niet tegen te laten houden door mensen die het niets vinden. Je bent er niet om andere mensen het naar hun zin te laten hebben. Heb jij een aparte kledingstijl, een gekke hobby of wat dan ook. Laat je zien! Geloof me uniek zijn is leuk. Laat je zien en shine!

Super leuk om je antwoorden te lezen girl, het was echt leuk om je te interviewen ❤

Liefs, Demi ❤

14 gedachten over “Interview #40 Fabiën

Een reactie plaatsen

