Challenge

30 Day Blog Challenge #1

Hey Creabea’s,

Ook ik ga me wagen aan deze challenge, maar ik ga het iets anders aanpakken dan de bedoeling is. Ik ga niet 30 dagen iedere dag één plaatsen, ik ga er 2 per maand doen, zodat het lezen ervan leuk blijft, en er nog genoeg andere leuke artikelen online kunnen komen. Dus vandaag, nummer 1 🙂

Afbeeldingsresultaat voor 30dayblogchallenge nl

Naam van mijn blog

De meesten van jullie weten wel hoe ik op mijn naam ben gekomen, en ik blijf het zelf een mooie naam vinden. Ik ben meer dan tevreden met de naam, en het omschrijft precies wie ik ben, waar ik over schrijf en wat ik wil overbrengen. Maar voor degenen die het niet weten, vertel ik natuurlijk met alle liefde hoe en waarom ik deze naam heb gekozen.

Ik ben een echte creabea. Ik houd veel van schilderen, tekenen, schrijven, noem het maar op. Ik houd ervan creatief bezig te zijn, en ik kan hierin echt van alles kwijt. Ik kan me uitleven en mijn eigen stijl toepassen.

Het tweede deel van mijn blognaam is lounge. Ik wilde op de dag dat ik mijn blog aanmaakte een soort ‘ruimte’ creëren waarin er van alles mogelijk is. Ik wil namelijk niet bloggen over één onderwerp, maar ik wil ervoor zorgen dat er voor iedereen wat te lezen is.

Ik heb de namen aan elkaar geplakt, en zo ontstond Creabealounge. Het is een plek waar ik mijn creativiteit kwijt kan, en waar geen dag hetzelfde is. Ik probeer zoveel mogelijk te variëren, en ervoor te zorgen dat een ieder wat te lezen heeft.

Ik ben trots op mijn naam, het past echt bij mij, en het omschrijft mijn blog in volle perfectie.

Vind jij de naam bij mijn blog passen? 

Liefs, Demi ❤

16 gedachten over “30 Day Blog Challenge #1

Een reactie plaatsen

