Persoonlijk

Programma’s die ik kijk

Hey Creabea’s,

Er zijn best veel programma’s/series die ik altijd volg, of waarvan ik niet kan wachten tot er een nieuw seizoen komt. Ik wil ze eens op een rijtje zetten en uitleggen waarom ik ze graag kijk. Ik ben benieuwd of jullie ook dezelfde programma’s volgen 🙂

    • Moordvrouw

Ik ben een grote fan van politieseries, en ik moet zeggen dat ik dit toch wel een van de spannendste en best uitgevoerde serie vind.

    • Smeris

Ik ben een grote fan van Jeroen en Dennis, en om ze dan in een politieserie te zien, wat echt een toffe serie is, werkt aanstekelijk.

    • Divorce

Ik vind het een grappige serie, al worden sommige dingen vaak benadrukt en blijven vele lijnen lang hangen.

    • Vechtershart

Een spannende serie, waarin veel gevochten wordt.

    • Dance Dance Dance

Een programma waarin bekende Nederlanders, die oorspronkelijk niet dansen, dansjes moeten leren uit wereldberoemde videoclips.

    • Masterchef

Een programma waarin in verschillende landen een wedstrijd wordt gevoerd om te kijken wie de beste chef is. Ik steek er altijd veel van op.

    • Alles Mag Op Vrijdag/Zaterdag

Een humoristische show, waarin vooral de schuine scene een grote favoriet is van mij.

    • Playback Je Gek

Een show waarin gewone mensen de kans krijgen zich uit te leven in een lied of cabaret stuk, heerlijk om naar te kijken.

    • Ik Hou Van Holland

Een spelshow waarin twee teams het tegen elkaar opnemen, met vragen over typische Nederlandse dingen.

    • Lekker Nederlands

Een programma waarin beroemde liedjes worden hertaald naar het Nederlands, met een ander onderwerp dan de oorsprong van het lied.

    • Draadstaal

Een humoristisch programma waarin typetjes en sketches voorkomen.

    • The Voice Of Holland

Een programma wat ik eigenlijk wel minder kijk, maar vroeger vaak volgde. Op zoek naar The Voice van Nederland.

    • Goede Tijden Slechte Tijden

Een soap waarvan ik wel steeds minder kijk, omdat ik vind dat de verhaallijnen nogal lang doorgaan en het drama erger is dan het geluk.

    • Hollands Got Talent

Een programma wat ik ook al minder volg, maar wat ik leuker vind dan TVOH. Er wordt gezocht naar echt talent.

    • Love Is In The Air

Een programma waarin vrienden en familie met elkaar herenigd worden die ver van elkaar vandaan wonen.

    • Jo Frost

Een programma waarin ouders met lastig te opvoeden kinderen hulp krijgen van Jo Frost. Mooi vind ik hoe duidelijk word dat het niet altijd te kinderen zijn die vervelend zijn…

    • Met Open Armen

Een programma waarin Nederlandse stellen kinderen adopteren uit het buitenland. Vaak zijn dit kinderen met een medisch dossier.

    • De TV Kantine

Een humoristisch programma waarin Carlo en Irene typetjes vertonen. Ik vind de make-up en het spel altijd gruwelijk gelijk met hoe diegene echt is.

    • De Grote Improvisatieshow

Een humoristisch programma, wat eigenlijk een vervolg is van De Lama’s, waarin ze allerlei verschillende spellen spelen, met interactie van het publiek.

    • Geer en Goor

Het duo van Nederland dat soms zo grof, maar soms ook zo hartverwarmend kunnen zijn, dat je eigenlijk blijft kijken naar hoe ze ouderen de dag van hun leven geven.

  • One Tree Hill

Een serie wat gaat over 5 mensen, 2 mannen en 3 vrouwen. De mannen blijken uiteindelijk halfbroers te zijn, en dit kunnen ze allesbehalve accepteren. Ze doen beiden aan basketbal, en komen zo iedere keer met elkaar in de confrontatie, mede dankzij het verleden van hun ‘ouders.’

Welke van deze programma’s/series volg jij? En wat vind jij ervan?

Liefs, Demi ❤

34 gedachten over “Programma’s die ik kijk

  1. Ik kijk Moordvrouw, Divorce, Dance Dance Dance, Alles Mag Op Zaterdag, Ik Houd Van Holland, Lekker Nederlands, De TV Kantine en Geer & Goor. Als ik het zo lees klinkt het best veel haha. Gelukkig komen ze eigenlijk nooit tegelijk. En als ik een aflevering heb gemist, so be it. Hoewel ik het meeste wel zou willen terugkijken, haha.

    Liked by 1 persoon

  2. Gtst volg ik nog wel, maar vaak ben ik dan Elaiza op bed aan het leggen. Kijk dus niet meer dagelijk.
    Lekker Nederlands kun ken we ook geregeld.
    Op de normale zenders kijken weverder niet veel, want ik heb geen geduld om een week op de volgende aflevering te wachten 😂.
    Al die talentenjachten en Utopia enz. mogen van mij wel verdwijnen, tijd voor iets anders.
    We volgen verder NCIS, NCISLa, Hawaii5O, Oitnb en sinds kort Blindspot

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

