Denk

Waar denk je aan? #9

Er komen steeds 10 woorden te staan, en in de reacties schrijf je op waar je bij dat woord als eerste aan denkt. Bijvoorbeeld: pen. Ik denk als eerste aan inkt. Je zult versteld staan wat er het eerst in je op komt :)

1. Broodrooster
2. Onweer
3. Prehistorie
4. Afsluitdijk
5. Xbox
6. Geurkaars
7. Nagellak
8. Bungeejumpen
9. Quiz
10. Musical

Ik ben benieuwd waar jullie aandenken ^^

Liefs, Demi ❤

28 gedachten over “Waar denk je aan? #9

  1. Ola Demi Girl! I’m In! Let’s see,

    1. Broodrooster -Ik denk aan : Kaas hmmm Jammie!
    2. Onweer – Verstoppen dat doe ik namelijk altijd Hihhih!
    3. Prehistorie – Dinosaurus Don’t ask me why
    4. Afsluitdijk -Water
    5. Xbox -Fifa 2016
    6. Geurkaars -Sfeer
    7. Nagellak – Stress! Hahahaha ik stoot altijd mijn nagels als ik ze pas gelakt hebt.
    8. Bungeejumpen- Angst daar denk ik aan. Hell no! Niks voor mij
    9. Quiz – Winnen
    10. Musical – The Loin King

    Het was leuk om te doen Girl!
    Have A Nice Week Dear!♡

    Liked by 1 persoon

  2. 1. Broodrooster – brood
    2. Onweer – prachtig
    3. Prehistorie – dino´s
    4. Afsluitdijk – brug
    5. Xbox – games (BOOOORING!)
    6. Geurkaars – hoofdpijn
    7. Nagellak – mijn dochter
    8. Bungeejumpen – VET !!
    9. Quiz – hersens
    10. Musical – Phantom of the Opera

    Liked by 1 persoon

  3. 1. Broodrooster – tosti
    2. Onweer – is de kat al binnen?
    3. Prehistorie – hunnenbed
    4. Afsluitdijk – flevoland
    5. Xbox – Microsoft
    6. Geurkaars – wierrook
    7. Nagellak – pubermeisjes
    8. Bungeejumpen – papoea nieuw guinea
    9. Quiz – zinloze feitjes
    10. Musical – groep acht

    Liked by 1 persoon

  4. 1. Broodrooster- wit, hahah. Komt omdat onze broodrooster wit is. 🙂
    2. Onweer- het raam. Haha meestal als het onweert dan regent het ook. Dus dan moet ik even mijn raam dichtdoen.
    3. Prehistorie- dinosaurus. 🙂
    4. Afsluitdijk- een dijk.
    5. X box- controllers.
    6. Geurkaars- vanille.
    7. Nagellak- stinkt.
    8. Bungeejumpen- coool, alleen wel eng.
    9. Quiz- vragen.
    10. Musical- dans.

    Liked by 1 persoon

  5. Wat grappig!
    1. Broodrooster – Tosti
    2. Onweer – Bliksem
    3. Prehistorie – Geschiedenis
    4. Afsluitdijk – Marathon
    5. Xbox – Groen
    6. Geurkaars – Winter
    7. Nagellak – Gellack
    8. Bungeejumpen – Scheveningen
    9. Quiz – Vragen
    10. Musical – The Bodyguard

    Liked by 1 persoon

  6. 1. Broodrooster- Brood :’)
    2. Onweer- Bliksem
    3. Prehistorie-jagers en boeren
    4. Afsluitdijk- run
    5. Xbox- 360 (of is dat een hele vreemde?)
    6. Geurkaars – vanille
    7. Nagellak – remover
    8. Bungeejumpen – nooit 😉
    9. Quiz- vragen
    10. Musical – Mama Mia! (té vaak gezien 😉 )

    Wat had jij? Xoxo

    Liked by 1 persoon

  7. 1. Broodrooster: een lekkere panini of een tosti
    2. Onweer: God is boos.
    3. Prehistorie verwildere mensen.
    4. Afsluitdijk: toeristen
    5. Xbox: gamen
    6. Geurkaars:kokosnoot
    7. Nagellak:snoep op mijn nagels hihi
    8. Bungeejumpen: lekker kicken
    9. Quiz: slim zijn
    10. Musical: saai.

    Liked by 1 persoon

  8. 1. Broodrooster – brood
    2. Onweer – donder
    3. Prehistorie – dino’s
    4. Afsluitdijk – waar
    5. Xbox – spel
    6. Geurkaars – yankee candles
    7. Nagellak – remover
    8. Bungeejumpen – springen
    9. Quiz – spelen
    10. Musical – zingen

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

