Review

Samenwerking Fotofabriek & Review

Hey Creabea’s

Ik kreeg ongeveer 2 weken geleden een mail van de Fotofabriek, met de vraag of ik met ze wilde samenwerken. Ik zag dit zeker zitten, en vroeg om de details. Het zou gaan om een fotoboek A4 van 24 pagina’s, liggend of staand mocht ik zelf bepalen. Ik kreeg hem gratis thuis gestuurd en mocht hem zelf invullen, in ruil voor een artikel, en dat vind ik eerlijk en een mooie kans dit bedrijf een review te geven.

Op de site van Fotofabriek ben ik eens gaan rondkijken, om te kijken hoe de A4 boeken eruit zagen. Toen ik een keuze had gemaakt en de belangrijke zaken had doorgelezen, ging ik naar de software. Ik moest daar de software downloaden om het boek te kunnen maken. De software is overigens gratis. Ik koos trouwens voor de staande A4, hardcover.

Ik ging direct aan de slag, en wist precies wat voor foto’s erin moesten komen: Foto’s van mijn dieren. Ik heb een voorkant gemaakt, een achtergrond kleur gekozen voor de pagina’s, en de foto’s uitgezocht. Ik heb alles niet strak uitgelijnd, omdat ik het programma her en der wat lastig in gebruik vond. Ik heb vaak gewerkt met HEMA Fotoservice en vind deze iets makkelijker en overzichtelijker, maar ik vond het programma van Fotofabriek ook zeker niet verkeerd.

Nadat de foto’s erin stonden en ik tekst had toegevoegd, heb ik het boek geΓΌpload, mijn gegevens ingevuld en contact gezocht. Deze week kreeg ik een mail terug dat hij was ontvangen, en na een paar kleine aanpassingen werd hij verstuurd, en kreeg ik hem zaterdag binnen.

De foto’s zijn echt van een goede kwaliteit, ik vind ze zelfs beter dan die van de HEMA. Het papier is mooi dik, de foto’s zien er goed uit en het boek voelt heel dun aan, waardoor ik hem gemakkelijk in mijn boekenkast kan zetten. Ik vond het echt een fijne samenwerking en raad Fotofabriek zeker aan. Goede kwaliteit, goede prijs (officieel 25 euro voor mijn A4 hardcover 24 pagina’s) en snelle levering. Van mij krijgen ze een dikke 8,5!

In verband met privΓ© foto’s deel ik geen foto’s van het fotoboek. 

Ik wil Fotofabriek nogmaals bedanken voor de samenwerking, en kijk zeker eens rond op hun site!

Liefs, Demi ❀

24 gedachten over “Samenwerking Fotofabriek & Review

Een reactie plaatsen

