Interview

Interview #36 Janneke

Vandaag het zesendertigste interview, met een super geweldige blogster: Janneke! Ik vond het super om haar te interviewen. Ze is een super aardige, lieve en creatieve blogger:)

  1. Zou je je kort willen voorstellen? (Vertel iets over jezelf)

Ik ben Janneke en ik huppel inmiddels al weer 17 jaartjes aan het rondhuppelen op deze wereld, geboren in de vorige eeuw. Er zijn veel dingen in het leven die ik heel erg leuk vind zoals mijn lieve katten, fijne vrienden, lieve familie, maar ook bloggen, nieuwe muziek ontdekken, muziek luisteren. Ook vind ik schrijven heel erg fijn, en mijn blog bijhouden doe ik ook met plezier.

  1. Hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen?

Het idee kwam eigenlijk doordat ik graag schrijf en mijn leven wilde delen met de buitenwereld, nadat ik mensen ging volgen op Twitter die dus aan het bloggen waren besloot ik na lang nadenken ook een eigen blog te beginnen. Het heeft lang geduurd, maar uiteindelijk ben ik erg blij dat ik hier mee begonnen ben.

  1. Hoe kwam je op je blognaam?

Onhelder is mijn blognaam en ik kwam op dat idee toen ik een naam zocht voor mijn Twitter en ik iets met het leven wilde doen. Ik bedacht me dat het leven eigenlijk best wel onhelder is omdat je nooit weet wat je te wachten staat, daarna besloot ik dus ook mijn blognaam in onhelder te veranderen.

  1. Waar schrijf je zoal over?

Ik schrijf erg uitgebreid. Meestal gewoon over wat mij bezig houdt, een mening of gewoon wat hersenspinsels. Ik heb niet echt een onderwerp waar mijn blog uit bestaat.

  1. Wat vind je leuk aan het bloggen?

Het leuke aan bloggen vind ik het krijgen van reacties, het ontdekken van nieuw blogs en nieuwe mensen. Het delen van je leven en hersenspinsels.

  1. Wat heb je al bereikt, maar had je eigenlijk niet verwacht?

Ik had nooit verwacht dat ik het bloggen vol zou gaan houden, omdat ik vaak ergens aan begin, maar nooit niks afmaak. Dat had ik van te voren nooit verwacht, en ik hoop dat ik het nog heel erg lang vol ga houden.

  1. Wat hoop je nog te bereiken?

Ik heb inmiddels een extra blog erbij, en dat is een blog speciaal over pesten ik hoop daarmee andere jongeren, maar ook ouderen te kunnen inspireren en ze wat kracht toe te sturen, natuurlijk hoop ik het pesten te kunnen stoppen, maar ik ben bang dat dat in deze wereld nooit zal gaan lukken. Ik hoop dat mijn blog wat bekender wordt en ik dus mensen kan helpen die iets met deze moeilijke situatie te maken hebben.

  1. Wat wil je de lezers nog meegeven?

Dat je mag zijn wie je bent, en je je vooral voor niemand moet veranderen. Er zullen altijd mensen zijn die jou niet goed vinden, maar je bent goed zoals je bent. Ook wil ik mensen meegeven dat als ze in een moeilijke situatie zitten er over te gaan praten, want praten kan zoveel helpen. Houd je problemen niet alleen voor jezelf, want vroeg of laat ga je daar aan onderdoor.

Super leuk om je antwoorden te lezen girl, het was echt leuk om je te interviewen ❤

Liefs, Demi

 

 

 

12 gedachten over “Interview #36 Janneke

Een reactie plaatsen

