Plog

Plog: Sea Life Scheveningen

Hey Creabea’s,

Ik ben samen met mijn vader naar Sea Life geweest, en we hebben ook nog even op de pier en het strand rondgelopen. Het was een heel leuk dagje, en ik wil graag de foto’s laten zien die we hebben gemaakt πŸ™‚

We kwamen rond 12 uur aan bij Sea Life, en hebben de vaste route gevolgd. We kwamen allereerst aan bij de Hollandse Wateren, maar hier hebben we niet veel foto’s gemaakt. Vervolgens kwamen we allereerst langs bij de voelpoel, maar dit hebben we overgeslagen. We gingen eerst naar de Nemo visjes toe, de clownvissen.

1

We vervolgden onze weg naar de roggen.

We sloegen de filmzaal over en gingen en liepen langs de wissel aquaria.

IMG_5364

IMG_5391

We gingen hierna naar amazonia.

P1050887

IMG_5401

IMG_5414

Schildpadden πŸ˜€

IMG_5423

IMG_5428

Hierna kwamΒ het gebied Noordzee.

IMG_5441

En vervolgens naar tropisch.

IMG_5446

IMG_5456

IMG_5474

Hierna volgde de onderwatertunnel, en dit was echt fantastisch. Er zwom een hele grote zeeschildpad, en mijn vader en ik stonden er met open mond naar te kijken, echt, wauw!

IMG_5494

Het leslokaal sloegen we ook over, en we gingen kijken bij de kwallen.

IMG_5516

En daarna kwam mijn favoriete gebied, de zeepaardjes πŸ˜€

IMG_5525

IMG_5542

Hierna volgde de tentoonstellingsruimte, waar een nogal grote krab woont…

Hierna kwamen de otters. Helaas waren die binnen en lagen ze te slapen. Ze waren bij de dierenarts geweest en hadden een vaccinatie gehad geloof ik. Ze moesten rusten en kwamen dus niet buiten. Als laatste bezochten we de Humboldt pinguΓ―ns.

IMG_5589

We liepen na Sea Life nog even rond op het strand, en maakten daar ook nog een paar foto’s.

20160828_142241

20160828_151347[1]

20160828_143207

Het was een super leuk dagje, zeker voor herhaling vatbaar ^^

Ben jij hier weleens geweest?

Liefs, Demi ❀

 

28 gedachten over “Plog: Sea Life Scheveningen

  1. Als geboren Hagenaar ben ik een paar keer bij Sea Life geweest, alleen de laatste keer is al weer een tijdje geleden (was in 2000 ofzo). En op de pier had je indertijd een Van der Valk, daar hebben we ooit met school een patatje gegeten.

    Liked by 1 persoon

  2. ik ben vaker in Scheveningen geweest.. ik hou van het strand en lopen met blote voeten in het strand en door het water! Sea life vond ik echter geen drol aan.. dan loop ik liever gewoon over het strand en plant mezelf heerlijk in een lounge stoel aan het strand met een lekker biertje ! πŸ™‚

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

