Tag

Mijn blogverhaal tag

Ik ben genomineerd door LittleLife, dankjewel meid, echt super lief van je ^^

In deze tag staan geen vragen, je vertelt hoe en waarom je bent begonnen met bloggen, van hoe je nu blogt, over wat je hebt meegemaakt en wat je nu denkt. Eigenlijk dat wat jij wilt vertellen.

Regels:
– 
Benoem de eigenaar: Demi Naamgenootje 😀
– Vertel jouw blogverhaal
– Nomineer enkele andere bloggers

Mijn blogverhaal:

Ik schrijf al sinds dat ik 12 jaar ben verhalen. Ik was verliefd op de boeken van andere schrijvers, en wilde dolgraag ook mijn verhalen met de wereld delen. Ik had een boek gekregen, Dat Heb Ik Weer van Carry Slee. Daarin had het hoofdpersonage een eigen blog, en dat opende mijn ogen. Ik begon gelijk op Google te zoeken, en kwam zoveel verschillende blogs tegen. Na overleg met mijn ouders, maakte ik mijn blog aan, hier op WordPress.

Ik las namelijk dat dit een veilige, betrouwbare en fijne site was, en dat is ook zo. Ik vond het gelijk makkelijk in gebruik, duidelijk en overzichtelijk. Alleen kun je verwachten dat alleen verhalen mensen niet zo aanspreekt. Ik kreeg dat door, en deelde ook af en toe een tag, maar bleef anoniem. 

Ik noemde me creabeaatje34, mijn naam achterwege latend. Op een gegeven moment kreeg ik wat meer volgers, omdat ze het leuk vonden dingen over mij te lezen. Ik besloot mijn voornaam te vertellen, en dat was gelijk veel persoonlijker. Ik heb ooit één foto gedeeld, maar voor de rest blog ik alleen met naam. Ook staat diezelfde foto op mijn boek.

Naarmate ik langer blogde, besloot ik de verhalen massaal terug te dringen. En nu blog ik over zoveel mogelijk onderwerpen, zodat een ieder wat te lezen heeft. Ik ben tevreden met hoe en waarover ik blog. Ik blog nog steeds bewust zonder foto’s van mezelf. Ik vind dat mijn woorden meer zeggen dan beeld. Ik kan me beter uitdrukken in woorden, dat past nu eenmaal bij mij.

Door mijn blog heb ik ook mijn boek geschreven. Ik kreeg de complimenten en het advies hem uit te geven, en dit deed ik. Mijn blog heeft mij zoveel gebracht in die 2 jaar, van tot waar ik nu op dit moment sta. Ik heb door de reacties meer lach momenten gehad, meer tranen van blijdschap en meer steun dan ik me had kunnen voorstellen. Jullie hebben mij zeker veranderd, blijer en gewaardeerd. Dus jullie zijn de grootste redenen dat ik blog, en dat ik het nog steeds met plezier doe. Bedankt ❤

Ik nomineer:

Lou-Ann

Inne

Jordy

Giveasmileeveryday

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen ^^

Liefs, Demi ❤

20 gedachten over “Mijn blogverhaal tag

Een reactie plaatsen

