Interview

Interview #32 Robin

Vandaag het tweeëndertigste interview, met een super geweldige blogster: Robin! Ik vond het super om haar te interviewen. Ze is een super aardige, creatieve en fotogenieke blogger:)

  1. Zou je je kort willen voorstellen? (Vertel iets over jezelf)

Mijn naam is Robin en ben trotse eigenaresse van Heppienezz. Daar vind je beauty, lifestyle en fashion gerelateerde artikelen. Ik ben ongeveer 1,5 jaar aanwezig in het blogwereldje en doe het nog altijd met volle plezier.

  1. Hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen?

Vroeger had ik 1 of andere goochel website en toen besloot ik op Jouwweb een blog te beginnen. Dit verliep niet soepel en in de eerste klas begon ik met WordPress!

  1. Hoe kwam je op je blognaam?

Euhmm, dit heb ik samen met 1 van mijn beste vriendinnen bedacht. We waren bij Nederlands en er stond op een poster ‘heppie’!

  1. Waar schrijf je zoal over?

Beauty, lifestyle, fashion en dingen die mij echt heppie maken gerelateerde artikelen!

  1. Wat vind je leuk aan het bloggen?

Als ik een artikel af heb en denk, ‘Hier ben ik best trots op!’

  1. Wat heb je al bereikt, maar had je eigenlijk niet verwacht?

1,5 jaar bloggen is langer dan verwacht! En dat ik al bijna de 100 volgers heb aangetikt!

  1. Wat hoop je nog te bereiken?

Een eigen domein + hosting kopen!

  1. Wat wil je de lezers nog meegeven?

Twijfel niet om een blog aan te maken, het is echt mega leuk als hobby. En doe het natuurlijk altijd voor je plezier, niet om er wat mee te verdienen! < 3

Super leuk om je antwoorden te lezen girl, het was echt leuk om je te interviewen ❤

Liefs, Demi

 

 

18 gedachten over “Interview #32 Robin

Een reactie plaatsen

