Interview

Interview #30 Angela

Vandaag het dertigste interview, met een super geweldige blogster: Angela! Ik vond het super om haar te interviewen. Ze is een super aardige, creatieve en spontane blogger:)

  1. Zou je je kort willen voorstellen? (Vertel iets over jezelf)

Ik ben Angela. Ik ben geboren in 1991. Ik heb 3 katten en een konijn als huisdieren. Door omstandigheden kan ik niet werken, dus ik doe de huishoudelijke klusjes als ik niet met mijn blog bezig ben.

  1. Hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen?

Op mijn vijftiende kwam de passie voor make-up en beauty bij mij, alleen ging mijn passie voor make-up verder dan alleen het aanbrengen ervan. Ik wilde er echt wat mee doen. Toen ik op internet andere blogs tegenkwam, wist ik dat ik dat zelf ook heel graag wilde, omdat dat de manier voor mij zou zijn om mijn passie voor make-up te kunnen delen met anderen.

  1. Hoe kwam je op je blognaam?

Ik vond het verzinnen van een boognaam best wel lastig, nog en toe vraag ik me nog af of dat ik de juiste keuze heb gemaakt met deze naam. Met mijn blog wil ik laten zien hoe beauty er door mijn ogen uitziet, daarom heb ik voor de naam Angela’s beauty eyes gekozen.

  1. Waar schrijf je zoal over?

Ik schrijf voornamelijk beauty gerelateerde artikelen, ook laat ik in mijn filmpjes zo nu en dan een shoplog zien.

  1. Wat vind je leuk aan het bloggen?

Dat ik mijn passie er helemaal in kwijt kan. Ik heb schrijven altijd al erg leuk gevonden en ook fotografie vind ik geweldig, neem daar mijn passie voor make-up bij en je hebt de perfecte combinatie. Ook de lieve reacties die ik krijg op mijn blog maakt het dat ik wil blijven bloggen. Ook is het erg leuk dat je weer nieuwe bloggers leert kennen.

  1. Wat heb je al bereikt, maar had je eigenlijk niet verwacht?

Ik heb afgelopen jaar twee samenwerkingen gehad en dat had ik nooit gedacht te kunnen bereiken, ook de vele bezoekers buiten Nederland had ik niet verwacht.

  1. Wat hoop je nog te bereiken?

Ik hoop op nog meer samenwerkingen, omdat dit gewoon super leuk is om te doen. Ik hoop ook dat mijn blog mag blijven groeien en daarbij ook mijn YouTube kanaal.

  1. Wat wil je de lezers nog meegeven?

Als je de passie hebt om een blog te willen beginnen, moet je het gewoon doen, je hoeft geen hoge eisen te stellen. Hoe langer je blogt hoe meer je je draai erin gaat vinden.

Super leuk om je antwoorden te lezen meid, het was echt leuk om je te interviewen ❤

Liefs, Demi

 

 

10 gedachten over “Interview #30 Angela

Een reactie plaatsen

