Vragen aan jezelf

1000 vragen aan jezelf #2

Hey Creabea’s,

Ik wil de 1000 vragen aan jezelf beantwoorden, die geschreven staan in een klein boekje. Ik heb het samen met een tijdschrift gekocht, welke helaas, niet meer te koop is. Ik ga in ieder deel, twee bladzijden beantwoorden, en dat zijn achtentwintig vragen per keer. En aan het eind van ieder deel, zal ik een vraag van de dag stellen aan jullie ^^ Laten we maar snel beginnen 😀

  1. In hoeveel huizen heb je gewoond?

1, ik woon al 19 jaar in hetzelfde huis.

  1. Wat is jouw Guilty Pleasure?

Ik zal altijd kunnen lachen om Tom & Jerry. Soms als ik me echt niet lekker voel ga ik daar naar kijken, en dan voel ik me stukken beter. Het is niet alleen voor kinderen, ook voor mensen die gewoon even willen lachen, leeftijd doet er niet toe.

  1. Welk boek heb je het laatst gelezen?

Het Meisje In De Trein van Paula Hawkins.

  1. Waarom heb je het kapsel dat je nu hebt?

Ik heb al mijn hele leven lang haar, en ik ben er heel blij mee. Een korte coupe staat me ook niet, en ik ben zeer tevreden met mijn mooie, steile, lange haar.

  1. Ben je verslaafd aan je telefoon?

Nee, ik kan hem prima een dag weg leggen. Ik lees berichten wel, maar reageer niet altijd. Ik ben actiever op mijn blog, hihi.

  1. Hoeveel geld staat er nu op je bankrekening?

Ongeveer 50 euro, ik heb net mijn studiefinanciering zo goed als opgemaakt en mijn verzekeringen betaald.

  1. In welke winkel kom je graag?

Ik stap altijd naar binnen bij de boekenwinkels. Ik vind het heerlijk om tussen de boeken te snuffelen en nieuwe boeken mee te nemen.

  1. Welk drankje bestel je in een café?

Ik ga nooit naar een café, haha. Ik denk dat ik dan een appelsap bestel, dat is wel iets wat ik vaak bestel als ik ergens heen ga.

  1. Weet jij wanneer het tijd is om te vertrekken?

Ja, ik merk het aan mezelf of bij degene waar ik ben. Meestal merk ik dat ik wat moe begin te worden als ik ergens lang ben, of als het heel erg druk is.

  1. Als je voor jezelf zou beginnen, als wat zou dat dan zijn?

Als uitgever of als eigenaar van een winkeltje, het liefst een banketbakkerij. Ik zou graag een eigen bedrijfje willen hebben.

  1. Wil jij altijd winnen?

Nee, ik vind mee doen veel belangrijker. Natuurlijk is het leuk als je wint, maar het moet niet het enige zijn waar je naar streeft.

  1. Ga je naar de kerk?

Nee. 

  1. Welk cijfer zou jij je gezicht geven?

Een 7.

  1. Was je goed op school?

Jazeker, en nog steeds. Ik heb altijd mijn best gedaan, was altijd op tijd met inleveren, lette op, maakte aantekeningen en miste nooit een les. Ik doe nog steeds mijn best, net als wat ik hiervoor beschreef.

  1. Hoelang sta je gemiddeld onder de douche?

15 minuten denk ik. Ik ben me bewust van de waterverspilling en let er op. Ik was mijn haar en mijn lichaam, en ga er dan al weer uit.

  1. Hoe laat sta je meestal op?

Voor school om half 7, in het weekend rond 9 uur.

45. Vier je altijd uitgebreid je verjaardag?

Ja en nee. Ik vier het wel, maar uitgebreid noem ik het niet. Ik vier het met vrienden en met familie.

  1. Hoe vaak per dag kijk je op Facebook?

Bijna niet. Ik kijk er om de zoveel tijd eens op. Ik ben niet zo’n fan van Facebook, hihi.

  1. Wat is je favoriete ruimte in huis?

Mijn eigen kamer. Daar staat mijn bureau voor bloggen, huiswerk en andere creatieve hobby’s.

  1. Denk je dat er buitenaards leven bestaat?

Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant niet. Ik vind het heel lastig om daar een definitief antwoord op te geven.

  1. Wanneer heb je voor het laatst een hond (of ander dier) geaaid?

Vanmorgen nog, vlak voor ik de deur uitging. Ik geef mijn katje altijd een zoen en knuffel voor ik wegga.

  1. Wanneer ben je op je best?

Als ik goed geslapen heb, geen huiswerk heb en een dagje naar een pretpark ga.

  1. Met wie zoende je voor het eerst?

Ik heb nog nooit gezoend. En nee, ik schaam me daar absoluut niet voor.

  1. Welk boek heeft veel indruk op je gemaakt?

Vroeger las ik ‘Dat heb ik weer.’ In dat boek kwam een blog voor, en ik raakte daardoor geïnspireerd om ook een blog te beginnen ^^

  1. Hoe ziet je ideale trouwjurk eruit?

Ik denk eigenlijk niet aan trouwen, ik weet ook niet of ik dat wel wil. Maar als, dan gewoon een witte, normale jurk zonder al te veel poespas.

  1. Ben je bang in het donker?

Nee, misschien wel in een bos, dan is het erg onaangenaam.

  1. Welke sieraden draag je dagelijks?

Ik draag geen sieraden. Ik draag weleens een ketting, maar dat is zelden.

  1. Vinden kinderen jou leuk?

Ja, ik was als juf erg geliefd. Ik kreeg vaak knuffels, tekeningen en maakte veel praatjes met de kinderen.

Vraag van de dag: Welk cijfer zou jij je gezicht geven?

Ik hoop dat je dit deel leuk vond ^^

Liefs, Demi❤

18 gedachten over “1000 vragen aan jezelf #2

      1. Ja ik ga je eerste blog eens even terugzoeken en dan idd de vragen gewoon even kopieren.. Heb dit al zo vaak voorbij zien komen en elke keer vind ik het ZO leuk om te lezen ! 😀
        Thanks!

        Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

