Interview

Interview #27 Lisa

Vandaag het zevenentwintigste interview, met een super geweldige blogster: Lisa! Ik vond het super om haar te interviewen. Ze is een super aardige, talentvolle en creatieve blogger:)

  1. Zou je je kort willen voorstellen? (Vertel iets over jezelf)

Hoi! Ik ben Lisa en ik ben 16 jaar. Ik woon in Enschede en ik doe veel aan muziek, ik ben namelijk singer/songwriter. Ik heb ook een YouTube kanaal. Daar kan je me vinden onder de naam: Lisa Nora.

  1. Hoe kwam je op het idee om een blog te beginnen?

Ik zat een beetje over mijn ‘goede voornemens’ na te denken, toen ik mijzelf voor had
genomen om wat milieubewuster te worden dit jaar. Toen kwam het idee om elke dag een blogpost te schrijven over wat mij bezig houdt, goed begin van 2016 toch? 🙂

  1. Hoe kwam je op je blognaam?

Mijn blog heet mooiedromen. Deze naam heb ik bedacht omdat er verschillende problemen spelen in de wereld die nu, op dit moment niet op te lossen zijn. Wij kunnen
daarentegen wel proberen om er iets aan te doen. Het begint bij jezelf, dan je naasten, dan je buurt, je stad, het land, de wereld. Dat zijn nog eens mooie dromen.

  1. Waar schrijf je zoal over?

Ik schrijf eigenlijk over van alles en nog wat, maar als je elke dag een keer op mijn blog kijkt kun je wel enige regelmaat ontdekken. Zo heb ik op maandag altijd een review, en op vrijdag altijd een top 10. Op zondag deel ik mijn mening en gedachten over een bepaald onderwerp, plastic en kokosolie zijn al voorbij gekomen. Natuurlijk hebben mijn blogposts altijd wel een ‘groen’ (milieubewust) tintje.

  1. Wat vind je leuk aan het bloggen?

Ik vind het gewoon leuk om het elke dag over iets anders te hebben, en mijn mening te delen. Zo is elke blogpost uniek! Ik heb er nog steeds heel veel plezier in.

  1. Wat heb je al bereikt, maar had je eigenlijk niet verwacht?

Qua bloggen niet zo erg, maar qua muziek wel. Ik heb aan het eind van 2015 een paar keer mogen optreden met mijn eigen liedjes en dat was echt geweldig. Ik hoop dit jaar nog meer optredens te krijgen! 🙂

  1. Wat hoop je nog te bereiken?

Ik hoop het zo ver te schoppen in de singer/songwriter scene dat ik een world tour mag doen en over de hele wereld kan reizen. Dat lijkt me echt heel gaaf.

  1. Wat wil je de lezers nog meegeven?

Neem vooral elke dag een kijkje op mijn blog! Haha just kidding, ik zou het natuurlijk wel leuk vinden. En stel je voor: wil je zelf een blog beginnen? Post dan niet elke dag wat omdat het moet. Post misschien iets minder, maar heb er wel plezier in! Dat zien de lezers dan ook en dan komen ze vaker terug, simpelweg omdat ze zien dat jij er veel plezier aan beleeft 🙂

Super leuk om je antwoorden te lezen girl, het was echt leuk om je te interviewen ❤

Liefs, Demi

28 gedachten over “Interview #27 Lisa

Een reactie plaatsen

