Top 3-10

Top 3 schrijfsters

Hey Creabea’s,

Ik ben een echte boekenliefhebster, en ik verslind er jaarlijks wel meer dan 50. Ik heb daarom ook 3 favoriete schrijfsters. Natuurlijk lees ik veel verschillende boeken van verschillende schrijvers en schrijfsters, maar van deze 3 heb ik toch wel de meeste boeken. Ik zal erbij zetten hoeveel ik van iedere schrijfster heb ^^

1.ย Jill Mansell

Link afbeelding

Jill Mansell is een Britse chick literature schrijfster. Voordat ze begon te schrijven, werkte ze in een ziekenhuis. Ze volgde een avondcursus in creatief schrijven, drie van haar medecursisten en zijzelf zijn nu gepubliceerde schrijfsters. Ze woont in Bristol met haar man en kinderen. Ze heeft al 2 miljoen boeken verkocht in Nederland.

Ik heb zelf 16 boeken van haar… *schaam schaam*. ^^

2. Sophie Kinsella

Link afbeelding

Sophie Kinsella, een pseudoniem van Madeleine Wickham, woont in Londen en is een Britse schrijfster van de Shopaholic-reeks. Ze studeerde aanvankelijk muziek, maar verruilde dat voor een andere studie. Ze woont in Surrey met haar man, vier zoons en haar dochter. Ze schrijft voornamelijk chicklit boeken en heeft er al miljoenen verkocht over de hele wereld.

Ik heb zelf 8 boeken van haar ^^

3. Kiera Cass

Link afbeelding

Kiera Cass is een Amerikaanse schrijfster van jongvolwassen-fictie boeken. Ze staat bekend om haar De Selectie serie. Ze heeft geschiedenis gestudeerd. Van haar boeken zijn er miljoenen verkocht. Ze is getrouwd en heeft een zoon en een dochter.

Ik heb zelf 7 boeken van haar ^^

Ken jij deze dames? Wie is/zijn jouw favoriete schrijfster(s)?

Liefs, Demi โค

28 gedachten over “Top 3 schrijfsters

  1. Hoi Demi , ken de dames helaas niet maar weet het ook niet zeker , mss heb ik toch wel ooit boeken ervan gelezen. Had nooit een favoriete schrijfster , las op de achterkant waar het over ging en als dat me boeide ging het boek mee ๐Ÿ˜‰ . Fijne dag , liefs โ™ฅโ™ฅโ™ฅ

    Liked by 1 persoon

    1. Hoi Anja, ik onthoud ook niet alle schrijvers, dan zou ik wel een lange lijst hebben inmiddels, hihi ^^ Oh ja, dat doe ik ook altijd! Plus de kaft. Ik las meerdere boeken van ze, en sindsdien ben ik wel fan van ze ^^ Fijne donderdag, liefs

      Liked by 1 persoon

  2. Ik ken ze niet, maar geloof je op je woord dat ze goede boeken schrijven..
    Volgens mij heb ik wel eens een boek van die Shopaholic reeks gelezen.. maar dat heeft blijkbaar niet zoยดn indruk achtergelaten hahahahaha

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

