Horoscoop

Horoscoop #23

Mijn lieve snuitje, nooit zal ik jou vergeten. Mijn lieve kat, ik mis je ontzettend. Ik heb je altijd in mijn hart, en zal je verjaardag altijd blijven vieren ❤ 22 jaar was je nu geworden, maar wat was jij sterk ❤ Mijn schat, ik houd van je ❤ Ik wou dat jij en de kleine dondersteen elkaar hadden gekend, maar ik zal altijd net zoveel van jou houden, als van hem, en andersom. Jullie zijn mijn grootste schatten, altijd ❤

Een maandelijkse horoscoop, wat staat je te wachten? Laten we een kijkje nemen.

1: slecht, 2: gaat wel, 3: middelmatig, 4: erg goed, 5: heel erg goed

Waterman

Je hebt eindelijk vakantie, en daar ga je goed van genieten! ☆☆☆☆☆

Vissen

Het is bijna vakantietijd, en je vlamt nog even in deze laatste paar weken. ☆☆☆☆☆

Ram

Je hebt een nieuw boek gekocht, en zodra je begint te lezen, kun je niet meer stoppen. ☆☆☆☆

Stier

Je hebt sinds kort een camera, en besluit een YouTube kanaal te starten. ☆☆☆☆

Tweelingen

Je zult binnenkort goed nieuws krijgen. ☆☆☆☆

Kreeft

Je maakt een creatie, en je bent super trots op jezelf. ☆☆☆☆☆

Leeuw

Je ziet na een lange tijd een oude bekende terug. ☆☆☆☆

Maagd

Je staat vaak stil bij wat je hebt en waar je dankbaar voor bent. Een boekje bij houden met jouw mooiste herinneringen, zou heel leuk zijn voor jou. ☆☆☆☆

Weegschaal

Je begint aan een goed voornemen, en weet het vol te houden. ☆☆☆☆

Schorpioen

Je hebt iets gewonnen, en de prijs liegt er niet om. ☆☆☆☆

Boogschutter

Je hebt een goed gesprek, en dat zorgt ervoor dat je je beter voelt. ☆☆☆☆☆

Steenbok

Je probeert een nieuwe make-up look uit, en besluit er een artikel of video van te maken. ☆☆☆☆

Hoe ziet jouw horoscoop eruit?

(Houd er rekening mee dat het niet voor iedereen geldt, en dat het niet uit hoeft te komen)

Liefs, Demi❤

18 gedachten over “Horoscoop #23

Een reactie plaatsen

