Tag

TMI Tag

Hey Creabea’s,

Deze tag is uitgeschreven de: Too Much Information Tag, en ik ben ervoor getagt door Annegreet, dankje meid ❀

1. Wat draag je?

Op dit moment een spijkerbroek, zwart T-Shirt met de tekst: Be Happy, Live Happy, witte sneakers en een vest als jas.

Link afbeelding

2. Ben je wel eens verliefd geweest?

Jazeker, meerdere keren. Ik vraag me soms nog steeds af of die jongens ook verliefd op mij waren… Op dit moment ben ik ook verliefd op een jongen ^^

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?

Ik heb nog nooit een vriendje gehad, dus deze vraag kan ik niet beantwoorden.

4. Hoe lang ben je?

Ik ben 1,77 meter lang.

5. Hoeveel weeg je?

Ik ga dit niet vertellen, omdat ik dit te persoonlijk vind worden.

6. Heb je tattoo’s?

Nee, en ik wil ook geen tatoeages.

7. Heb je piercings?

Nee, en ik wil ook geen piercings.

8. OTP?

OTP staat voor One true Pairing en daar mee word bedoeld: Wat is je favoriete combinatie van Personage’s in een Fandom? Ik denk dat ik dan Ron en Hermelien kies, want ik zou zo anders niets weten…

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?

Ik denk Aysen en Sjoerd uit GTST.

10. Wat is je favoriete serie?

Moordvrouw, een top serie!

11. Wat is je favoriete band?

Simple Plan πŸ˜€ De beste muziek πŸ˜€

Link afbeelding

12. Wat mis je?

Vakantie! Ik wil zo graag weer vakantie!

13. Wat is je favoriete liedje?

I Refuse van Simple Plan.

14. Hoe oud ben je?

Ik ben in februari 19 jaar geworden.

15. Wat is je sterrenbeeld?

Ik ben vissen.

Link afbeelding

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner

Hij moet me kunnen respecteren om wie ik ben, al weet ik daar even geen naam voor.

17. Wat is je favoriete quote?

‘Beauty isn’t about having a pretty face. It’s about having a pretty mind, a pretty heart, and a pretty soul.’

18. Wat is je favoriete acteur?

Chris Pine, hij is zo knap πŸ˜€

19. Wat is je favoriete kleur?

Geel en paars ^^

20. Harde muziek of zachte muziek?

Zachte muziek, tenzij het van Simple Plan is, dan is harde pop/punk helemaal goed ^^

21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?

Naar mijn kamer, de lieve reacties doorlezen en muziek luisteren.

22. Hoe lang douche je?

Meestal 10 minuten, soms 15 minuten.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?

15 minuten denk ik. Aankleden, tanden poetsen en mijn haar kammen. De tas inpakken tel ik er ook nog bij.

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?

Nee, gelukkig niet. Ik ben weleens gestompt door een meisje van 10, en ik stompte zelf ook terug, maar dat noem ik geen fysiek gevecht.

25. Wat is een turn-on?

Blond haar, of beetje donkerblond.

26. Wat vind je een afknapper?

Jongens die roken of heel erg drinken.

Link afbeelding

27. Wat is de reden waarom je een Youtube KanaalΒ BlogΒ bent gestart?

Omdat ik mijn verhalen graag met de wereld wilde delen, en een plekje wilde creΓ«ren waar ik mijn ideeΓ«n los kon laten.

28. Heb je angsten?

Alleen dat als mensen weg zijn gegaan, me beloven te bellen en dat dan niet doen, dat ik dan bang ben dat er onderweg wat is gebeurd.

29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?

Ik denk toen mijn opleiding werd gestopt, ik heb daarna niet echt heel erg gehuild.

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?

Vanmorgen, tegen mijn katje en ouders.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je YouTube kanaal Blog?

Ik ben een creatieve meid, en ik wilde een lounge creΓ«ren, Creabealounge.

32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?

Het meisje in de trein van Paula Hawkins.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?

Ik denk GTST, haha.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?

Met mijn beste vriendin, om binnenkort naar de bioscoop te gaan ^^

35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?

We zijn super goede vriendinnen, al sinds onze geboorte.

36. Wat is je favoriete eten?

Pannenkoeken πŸ˜€

37. Waar wil je nog graag naar toe?

Naar Londen ^^

Link afbeelding

38. De laatste plaats waar je was?

In de bus.

39. Heb je een crush?

Jazeker, op Nathan Sykes ^^

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?

Eh, mijn vader vanmorgen omdat hij me naar school bracht. Maar dat was een wangkus, ik heb nog nooit echt gekust.

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?

Vanmorgen nog, maar daar ga ik niet al te diep op in.

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?

Eh, ik snoep niet graag, maar als, dan ben ik erg dol op die kersjes ^^

Link afbeelding

43. Welke instrumenten speel je?

Een beetje piano, en ik kan één ritme drummen, haha.

44. Wat is je favoriete sieraad?

Een ketting, met een hangertje wat open kan, en waar een fotootje in kan.

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?

Zwemmen.

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?

I Refuse van Simple Plan ^^

47. Wat is je favoriete openingszin?

Ik gebruik geen openingszinnen, ik ben geen flirt type.

48. Heb je die openingzin wel eens gebruikt?

Nee, want die heb ik niet.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?

Eh, gisteravond denk ik. Op de bank, met een boek en muziek in mijn oren.

50. Wie geef je de tag door?

Aan iedereen die hem wil overnemen ^^

Liefs, Demi ❀

28 gedachten over “TMI Tag

    1. Hoi Anja, het waren zeker weer genoeg, hihi ^^ Haha, nee, hij weet het niet. Maar ik zag hem zondag in de bus, en zijn vriendin zat achter hem. Toen heb ik niets gezegd. Op school vroeg hij me waarom ik hem negeerde, en verzon ik een smoes. Maar dat hij het zo erg vond dat ik niets zei, zegt wel wat, toch? πŸ˜‰ Fijne dag, liefs

      Liked by 1 persoon

      1. Zegt zeker wat Demi πŸ™‚ . En vriendin , de vriendin of een vriendin ? Anders wordt het al moeilijker maar je weet maar nooit hoe het balletje gaat rollen πŸ˜‰ . Succes meid en ga gewoon dat gesprek met hem aan ! Liefs β™₯

        Liked by 1 persoon

      2. Nee, zijn vriendin, girlfriend. Haha, het kan kapot zeggen vrienden altijd tegen mij, haha. We praten heel vaak, vooral tijdens gym. Want hij zei dat ik positief veranderd ben in een jaar, haha. Liefs

        Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

