Favoriet

Favoriet van de maand #5

In deze nieuwe rubriek, zet ik iedere maand een artiest centraal. Omdat ik super veel van muziek houdt, ontdek ik veel artiesten. Ik deel iedere keer 5 liedjes die ik van diegene super leuk vindt πŸ™‚Β En meestal zijn het echt mijn favoriete artiesten πŸ™‚

Deze maand: Pink

Alecia Beth Moore is een zangeres , afkomstig uit Amerika.

Pink heeft in totaal 8 albums uitgebracht. Haar beste album tot nu toe is Funhouse, met op de tweede plaats The Truth About Love.

ZeΒ is getrouwd met Carey Hart en kreeg op 2 juni 2011 haar eerste dochtertje, die te zien is in haar clip True Love.

Dit is mijn top 5 van haar leukste nummers πŸ™‚

  1. F*cking Perfect

2. Try

3. Just Give Me A Reason ft Nate Ruess

4. Funhouse

5. True Love ft Lily Allen

Wat vind je van haar?

Liefs, Demi ❀

 

22 gedachten over “Favoriet van de maand #5

  1. Hoi Demi , Pink is gewoon een top wijf πŸ™‚ . Had je haar deze week bij Jimmy Kimmel gezien ? Was ze aan het vertellen dat ze helemaal gek was op Johnny Depp . Had Jimmy dus ook Johnny daar uitgenodigd , whahaha , prachtige beelden leverde het weer op . Fijne maandag , liefs…..

    Liked by 1 persoon

Een reactie plaatsen

